O firmie
KAN sp. z o.o. (właściciel marki Tatuum ) jest polską marką odzieżową posiadającą w swojej ofercie ubrania dla kobiet oraz mężczyzn.
Marka Tatuum powstała w 1997 roku. Dwa lata później Tatuum otworzył swój pierwszy sklep w Polsce. Dzisiaj Marka jest także obecna w Rosji, na Węgrzech, w Czechach, Litwie i Ukrainie. Tatuum uruchomiło także sprzedaż internetową, dzięki czemu ubrania oraz dodatki można zakupić bez wychodzenia z domu.
Tatuum w swojej odzieży stawia przede wszystkim na stonowane odcienie, które świetnie sprawdzą się w klasycznych stylizacjach. Popularnej marce zależy na produkcji prostych, ponadczasowych fasonów charakteryzujących się wysoką jakością wykonania. Firma przywiązuje dużą uwagę do jakości oraz dostępności swoich produktów różnymi kanałami
O projekcie
Kluczowe zadania projektowe naszej firmy to:
- wsparcie firmy w wyborze dostawcy,
- doprecyzowanie
i implementacja wymagań funkcjonalnych, - wdrożenie systemu,
- zaplanowanie rozwoju systemu i jego utrzymania.
Firma wdrażała system w pełnym zakresie działalności – Salony sprzedaży, Obsługa Magazynu, Replenishment, Promocje, Program Lojalnościowy, Zarządzanie Ceną, Raportowanie oraz Integracja
z istniejącymi systemami. Szeroki zakres projektu wiązał się z wypracowaniem zasad współpracy
z dostawcą, organizacją prac i nadzorem nad tymi pracami oraz pełnym zakresem nadzoru prac:
- budowa harmonogramu prac,
- koordynacja prac programistycznych oraz nadzór nad implementacją oprogramowania,
- przygotowanie testów,
- wypracowanie koncepcji i zasad integracji z istniejącymi systemami,
- przygotowanie zakresu szkoleń dla pracowników,
- koordynacja wdrożenia organizacyjnego.
Wyzwania
Klient posiadał w wielu obszarach modułowe aplikacje wspierające działalność biznesową. Aplikacje były mocno ukierunkowane na specyfikację firmy Tatuum. Brak było integracji pomiędzy poszczególnymi rozwiązaniami a wsparcie było realizowane ograniczonymi zasobami co znacznie utrudniało rozwój systemów.
Korzyści
Dzięki wdrożeniu systemu klient uzyskał zintegrowany system ERP pokrywający działalność biznesową firmy a w szczególności zarządzający strukturą salonów w sieci oraz sprzedażą, co pozwoliło na usprawnienie sprzedaży i zapewnienie większej elastyczności w zarządzaniu gospodarką magazynową, dostawą towarów – Replenishment, zarządzaniu ceną oraz w zarządzaniu promocjami i zintegrowanym system raportowania.
Wdrożenie systemu pozwoliło na usprawnienie procesów biznesowych, ich znaczne przyspieszenie oraz uelastycznienie. Dodatkowymi korzyściami było uzyskanie spójnych danych dla wszystkich obszarów.
Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych
Zrealizowaliśmy ponad 80 różnych projektów u blisko 40 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.