O projkecie
Projekt polegał na kompleksowym wsparciu firmy z sektora retail w działaniach online – przepływ informacji, zgłoszeń, zapotrzebowania i incydentów i integracja procesów w poszczególnych działach organizacji.
Realizacja
Aby usprawnić procesy handlowe online, wdrożono następujące rozwiązania:
- im rozwiązania informatyczne w zakresie automatyzacji zamówień, obsługi usterek i awarii.
- moduły self-service oraz technologię AI w obsłudze klienta,
- narzędzia do masowej kontroli cen produktów, wystawianie faktur, dokonywanie korekt stawek VAT, przyznawanie zwroty czy korygowanie cen kategorii produktów,
- standaryzacja oprogramowania do integracji systemów kasowych, fiskalizacji kas i legalizacji wag,
- bieżące wsparcie w przeglądach okresowych sprzętu.
Korzyści
Dzięki wprowadzeniu kompleksowych narzędzi do zarządzania procesami handlowymi online osiągnięto następujące korzyści:
- Sprawny przepływ informacji pomiędzy działami firmy.
- Poniesienie jakości obsługi klienta.
- Usprawnienie procesów reklamacji produktów.
- Zwiększenie lojalności klientów.
- Kontrola posiadanego asortymentu.
- Usprawnienie zarządzania w punkcie sprzedaży.
- Zapewnienie wsparcia informatycznego w punkcie sprzedaży.
- Sprawne uruchamianie nowych punktów handlowych.
Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych
Zrealizowaliśmy ponad 80 różnych projektów u blisko 40 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.