Jak w Optimatis wspieramy zarządzanie sprzedażą

Udostępnij post

O projekcie

Projekt polegał na kompleksowym wsparciu firmy z sektora retail w działaniach online – przepływ informacji, zgłoszeń, zapotrzebowania i incydentów i integracja procesów w poszczególnych działach organizacji.

Realizacja

Aby usprawnić procesy handlowe online, wdrożono następujące rozwiązania: 

  • im rozwiązania informatyczne w zakresie automatyzacji zamówień, obsługi usterek i awarii.
  • moduły self-service oraz technologię AI w obsłudze klienta,
  • narzędzia do masowej kontroli cen produktów, wystawianie faktur, dokonywanie korekt stawek VAT, przyznawanie zwroty czy korygowanie cen kategorii produktów,
  • standaryzacja oprogramowania do integracji systemów kasowych, fiskalizacji kas i legalizacji wag,
  • bieżące wsparcie w przeglądach okresowych sprzętu.

Korzyści

Dzięki wprowadzeniu kompleksowych narzędzi do zarządzania procesami handlowymi online osiągnięto następujące korzyści:

  • Sprawny przepływ informacji pomiędzy działami firmy.
  • Poniesienie jakości obsługi klienta.
  • Usprawnienie procesów reklamacji produktów.
  • Zwiększenie lojalności klientów.
  • Kontrola posiadanego asortymentu.
  • Usprawnienie zarządzania w punkcie sprzedaży.
  • Zapewnienie wsparcia informatycznego w punkcie sprzedaży.
  • Sprawne uruchamianie nowych punktów handlowych.

Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych

Zrealizowaliśmy ponad 80 różnych projektów u blisko 40 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.

Zwiększ efektywność swojego działu IT!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możesz poprawić efektywność pracy Twojego działu IT.