Jak wdrożyliśmy system Jira Service Management w IDEAS NCBR Sp. z o.o.

Udostępnij post

O firmie


IDEAS NCBR Sp. z o.o. to innowacyjny ośrodek, który dąży do integracji nauki i biznesu, rozwijając polską ekonomię cyfrową oraz AI. Ich misją jest realizacja zadań służących społecznemu i gospodarczemu rozwojowi Polski oraz rozwiązywanie konkretnych cywilizacyjnych problemów jej mieszkańców. IDEAS NCBR pełni funkcję Instytucji Pośredniczącej w programach operacyjnych: Inteligentny Rozwój oraz Wiedza Edukacja Rozwój.

O projekcie

 

Firma w formalnym postępowaniu poszukiwała rozwiązania, które optymalizuje jej działanie. Po analizie ofert wybrała współpracę z Optimatis, a jako nowe narzędzie pracy – Jira Service Management. Głównym celem systemu miało być wsparcie zespołu w obsłudze zgłoszeń, oraz inne obszary zdefiniowane w zapytaniu. 

Po kilku spotkaniach analitycznych i dokładnemu zrozumieniu struktury organizacji i jej potrzeb,  przygotowaliśmy  szczegółową analizę przedwdrożeniową oraz kompleksowy plan działań.

Pierwszym zadaniem było stworzenie repozytorium/archiwum dla dokumentacji firmy, aby wszystkie dokumenty IDEAS NCBR miały właściwie przyporządkowane miejsce w systemie.

Kolejnym istotnym krokiem było wdrożenie Jira Service Management i opracowanie kompleksowego procesu obsługi zgłoszeń IT. Współpraca z zespołem IT klienta i regularny feedback pozwoliły nam w krótkim czasie zakończyć etap wdrożeniowy z sukcesem.

Ostatnim krokiem naszej współpracy było zaprojektowanie procesu obsługi zadań i zgłoszeń organizacyjnych. Dzięki ścisłej współpracy z pracownikami IDEAS NCBR, udało się szybko i efektywnie wdrożyć ten proces w strukturę organizacji.

Korzyści


Doświadczenie naszego zespołu w zakresie podobnych wdrożeń, pozwoliło zrealizować projekt zgodnie z założeniami
IDEAS NCBR.

Przyjęliśmy nasze flagowe podejście „Yes We Can!”, co przekłada się na wymierne korzyści dla całego zespołu.

Wszystkie te elementy razem wzięte, przyczyniły się do ogólnego wzrostu wydajności i skuteczności w zarządzaniu.

Jesteśmy szczęśliwymi posiadaczami referencji IDEAS NCBR Sp. z o. o.
Organizacja poleca nas innym firmom, dlatego też uznajemy, że Yes, We Can! 🙂

Odkryj funkcjonalność
Jira Service Management

Zwiększ efektywność swojego działu IT!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możesz poprawić efektywność pracy Twojego działu IT.