Jak usprawniamy zarządzanie obsługą korespondencji firmowej

Udostępnij post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

O firmie

mBank Hipoteczny.

Projekt polegający na identyfikacji procesów związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, opracowaniu nowych procesów obsługi korespondencji, a także opracowaniu wymagań dla systemu informatycznego wspierającego te procesy.

Zakres działań

W ramach projektu w szczególności zrealizowano prace polegające na:

  • Identyfikacji typów korespondencji obsługiwanej przez Kancelarię mBanku Hipotecznego,
  • Zidentyfikowaniu i opisaniu bieżących procesów wykorzystywanych do obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • Zidentyfikowaniu otoczenia systemowego obsługi korespondencji,
  • Opracowania nowych procesów obsługi korespondencji, z uwzględnieniem faktu przekazania znacznej części zadań do firmy outsourcingowej,
  • Opracowania wymagań systemu obsługi korespondencji, w tym integracji z innymi systemami informatycznymi Banku,
  • Opracowania zasad raportowania działania procesów oraz efektywności działania firmy outsourcingowej,
  • Opracowania planu realizacji przedsięwzięcia.

Korzyści

Cały projekt został zrealizowany z należytą starannością, a konsultanci Optimatis wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w szczególności przydatnymi w zrealizowanym projekcie.

Firma Optimatis to wiarygodny partner we współpracy, ponieważ przez cały okres trwania projektu, jak również po jego zakończeniu, można liczyć na kompleksowe wsparcie merytoryczne konsultantów Optimatis.

Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych

Zrealizowaliśmy ponad 40 różnych projektów u blisko 20 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.

Czytaj więcej

Zwiększ efektywność swojego działu IT!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możesz poprawić efektywność pracy Twojego działu IT.