O firmie
mBank Hipoteczny.
Projekt polegający na identyfikacji procesów związanych z obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej, opracowaniu nowych procesów obsługi korespondencji, a także opracowaniu wymagań dla systemu informatycznego wspierającego te procesy.
Zakres działań
W ramach projektu w szczególności zrealizowano prace polegające na:
- Identyfikacji typów korespondencji obsługiwanej przez Kancelarię mBanku Hipotecznego,
- Zidentyfikowaniu i opisaniu bieżących procesów wykorzystywanych do obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
- Zidentyfikowaniu otoczenia systemowego obsługi korespondencji,
- Opracowania nowych procesów obsługi korespondencji, z uwzględnieniem faktu przekazania znacznej części zadań do firmy outsourcingowej,
- Opracowania wymagań systemu obsługi korespondencji, w tym integracji z innymi systemami informatycznymi Banku,
- Opracowania zasad raportowania działania procesów oraz efektywności działania firmy outsourcingowej,
- Opracowania planu realizacji przedsięwzięcia.
Korzyści
Cały projekt został zrealizowany z należytą starannością, a konsultanci Optimatis wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w szczególności przydatnymi w zrealizowanym projekcie.
Firma Optimatis to wiarygodny partner we współpracy, ponieważ przez cały okres trwania projektu, jak również po jego zakończeniu, można liczyć na kompleksowe wsparcie merytoryczne konsultantów Optimatis.
Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych
Zrealizowaliśmy ponad 80 różnych projektów u blisko 40 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.