O projekcie
Projekt realizowany dla TVN S.A. polegający na weryfikacji procesów IT oraz zaproponowaniu nowych rozwiązań mających na celu zwiększenie jakości usług świadczonych przez dział IT.
Realizacja
Zaproponowano nowe innowacyjne rozwiązania, wdrożono je do istniejącego systemu oraz dokonano niezbędnych konfiguracji do przyjmowania i obsługi zgłoszeń, zarządzania usługami IT oraz ofertą szkoleń.
W ramach prac projektowych zrealizowano następujące usługi:
- przegląd procesów i obszaru utrzymania IT pod kątem efektywności i dopasowania do potrzeb operatora;
- rekomendacja zmian organizacyjnych i dobór odpowiednich narzędzi do zarządzania zgłoszeniami i raportowania;
- opracowanie katalogu usług IT;
- optymalizacja i zaprojektowanie procesów IT;
- opracowanie i wdrożenie systemu raportowania prac obszaru utrzymania IT;
- wdrożenie i skonfigurowanie systemu do zarządzania zgłoszeniami IT (Jira Service Desk);
- zaprojektowanie i wsparcie we wdrożeniu Bazy Wiedzy;
- wdrożenie zarządzania konfiguracją (Jira i Insight);
- wsparcie we wdrożeniu obszaru zarządzania zmianą IT.
Korzyści
Konsultanci Optimatis wspierali TVN S.A. zarówno w trakcie wdrażania nowego systemu, jak i po jego wprowadzeniu. Całe przedsięwzięcie zostało zrealizowane z należytą starannością, a konsultanci firmy wykazali się dużą wiedzą merytoryczną, doświadczeniem oraz kompleksowym wsparciem klienta.
Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych
Zrealizowaliśmy ponad 80 różnych projektów u blisko 40 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.