O firmie
mBank Hipoteczny.
Projekt informatyczny obejmujący opracowanie katalogu usług świadczonych przez pracowników Departamentu Compliance w banku, a także doradztwo w prawidłowym zdefiniowaniu procesów i opracowanie modelu konfiguracji oprogramowania ServiceDesk PLUS na potrzeby wsparcia działań departamentu.
Zakres działań
W ramach projektu w szczególności zrealizowano prace polegające na:
- Zidentyfikowaniu usług świadczonych przez Departament Compliance na rzecz innych departamentów banku oraz usług związanych z zapewnieniem zgodności działania Banku z wymaganiami formalno-prawnymi,
- Zbudowaniu katalogu usług świadczonych przez Departament Compliance oraz zdefiniowaniu wymagań odnośnie poziomu ich świadczenia,
- Zdefiniowaniu procesów wspierających świadczenie tych usług,
- Opracowaniu metodyki mierzenia poziomu świadczenia usług i zasad raportowania,
- Opracowaniu wymagań odnośnie konfiguracji oprogramowania ServiceDesk PLUS,
- Przygotowaniu modelu konfiguracji oprogramowania ServiceDesk PLUS,
Ponadto konsultanci Firmy Optimatis udzielili naszej Spółce wsparcia powdrożeniowego.
Korzyści
Powierzony projekt został zrealizowany z najwyższą starannością i w ustalonym czasie. Konsultanci firmy doradczej Optimatis wykazali się dużym zaangażowaniem w sprawną realizację projektu, a także znajomością dobrych praktyk, specjalistyczną wiedzą i unikalnym doświadczeniem.
Firma Optimatis to wiarygodny partner we współpracy w projektach dedykowanych optymalizacji usług informatycznych.
Powierzony projekt został zrealizowany z najwyższą starannością i w ustalonym czasie. Konsultanci firmy doradczej Optimatis wykazali się dużym zaangażowaniem w sprawną realizację projektu, a także znajomością dobrych praktyk, specjalistyczną wiedzą i unikalnym doświadczeniem.
Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych
Zrealizowaliśmy ponad 80 różnych projektów u blisko 40 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.