Jak wdrożyliśmy sprawną obsługę zgłoszeń dla nowego produktu na bazie Jira Service Desk

Udostępnij post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

O projekcie

Dla firmy SalesTube sp. z o.o. Optimatis zrealizował projekt polegający na doborze rozwiązania, wdrożeniu oraz skonfigurowaniu systemu do zarządzania zgłoszeniami wraz z niezbędnymi usługami i szkoleniami.

Realizacja

W ramach projektu w szczególności zrealizowano prace polegające na:

  • wsparciu w doborze I zakupie licencji,
  • demonstracji Jira SD,
  • wdrożeniu podstawowym Jira SD,
  • konfiguracji Jira SD,
  • dostosowaniu procesów w organizacji i odwzorcowywaniu ich w narzędziu (work flow),
  • uzgodnieniu i konfiguracji SLA,
  • szkoleniu użytkowników z obsługi narzędzia,
  • szkoleniu administratorów.

Ponadto konsultanci Firmy Optimatis udzielili firmie wsparcia powdrożeniowego.

Korzyści

Cały projekt trwał około miesiąca i został zrealizowany z należytą starannością, a konsultanci Optimatis wykazali się dużą wiedzą i doświadczeniem w szczególności przydatnymi w zrealizowanym projekcie.

 Optimatis przez cały okres trwania projektu, jak również po jego zakończeniu udzielał kompleksowego wsparcie merytorycznego.

Uzyskaj wsparcie w zakresie IT
i procesów biznesowych

Zrealizowaliśmy ponad 40 różnych projektów u blisko 20 klientów z różnych sektorów gospodarki! Porozmawiaj z nami – dostosujemy projekt do Twoich potrzeb.

Czytaj więcej

Zwiększ efektywność swojego działu IT!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możesz poprawić efektywność pracy Twojego działu IT.