Stosujesz
Jira Core/Software

i chcesz wzmocnić
swój DevOps?

Dowiedz się, jak łatwo
wdrożysz Jira Service Desk.

  • Jira Service Desk to produkt Atlassian stworzony, aby wspierać pracę zespołów IT zgodnie z metodyką Agile i DevOps.
  • Dzięki połączeniu rozwiązań Jira Service Desk i Jira Software specjaliści IT i programiści mogą współpracować w ramach jednej platformy.

Jira Service Desk zwinnie dopasuje się to Twojego zespołu IT

Jira Service Desk

Przyśpiesz budowę zespołu DevOps
z Jira Service Desk!

To elastyczne, a jednocześnie intuicyjne w obsłudze narzędzie. Praca działów wsparcia z Jira Service Desk może być bardziej efektywna nawet o 40%Porozmawiaj o Jira Service Desk i dowiedz się jakie niesie ze sobą korzyści.

  • Zapewnij komunikację i współpracę zespołów IT i programistów
  • Zapewnij odpowiednią komunikację z klientami i dostarczaj obsługę zleceń na najwyższym poziomie
  • Przyspiesz obsługę klientów poprzez zastosowanie dedykowanych szablonów powiązanych z właściwymi procesami IT
  • Rozszerzaj system i zintegruj z wybranymi narzędziami.
  • Poprzez skuteczne zarządzanie SLA, rozwiązuj w pierwszej kolejności zlecenia najważniejsze
  • Zarządzaj obciążeniem pracy zespołów IT i programistów poprzez automatyzację powtarzających się zadań
  • Utrzymuj informacje w jednym miejscu

Jira Service Desk to brakujące ogniwo nowoczesnego IT w Twojej firmie

Oprogramowanie od Atlassian wspiera realizację standardów ITSM.

Pozwoli stworzyć Ci dział IT, który wspiera procesy i rozwija biznes.

Sprawdź, jak łatwo połączysz Jira Softwere z Jira Service Desk i stworzysz kompletne środowisko DevOps

Wypełnij formularz i dowiedz się jaki jest orientacyjny koszt uruchomienia systemu w Twojej firmie.