Daj się zaskoczyć
kosztem wdrożenia

Jira Service Desk

Wypełnij formularz, a w odpowiedzi obliczymy orientacyjną kwotę Twojej inwestycji.

  • Dział wsparcia IT w Twojej firmie nie nadąża z przyjmowaniem zgłoszeń?
  • Twoi pracownicy gubią się w ilości napływających incydentów?
  • Klienci wewnętrzni skarżą się na wolne tempo rozwiązywania spraw?

Czas na zmianę oprogramowania service desk!

Jira Service Desk

Jira Service Desk
to system firmy Atlassian, który dzięki zaawansowanej technologii przyśpiesza pracę działów wsparcia nawet o 40%, a jednocześnie jest bardzo elastyczny i intuicyjny w obsłudze.
  • przejrzysty portal klienta
  • customizacja interfejsu
  • mechanizmy automatyzacji
  • wielokanałowa komunikacja z klientem
  • sugerowane odpowiedzi wyświetlane
    w trakcie składania zgłoszenia
  • ankiety CSAT
  • kolejkowanie zgłoszeń
  • nadzorowanie realizacji SLA
  • zaawansowane raportowanie
  • połączenie z firmową bazą wiedzy
  • integracja z innymi produktami

Jira Service Desk to brakujące ogniwo nowoczesnego IT w Twojej firmie!

Oprogramowanie od Atlassian tworzone jest zgodnie z najnowszymi standardami i trendami dla produktów klasy ITSM jak również z najlepszymi praktykami ITIL. 

Pozwoli stworzyć Ci dział IT, który wspiera procesy i rozwija biznes.

Sprawdź, jak opłacalne jest wdrożenie Jira Service Desk!

Wypełnij formularz i dowiedz się jaki jest orientacyjny koszt uruchomienia systemu w Twojej firmie.