Daj się zaskoczyć
kosztem wdrożenia
Jira Service Desk
Wypełnij formularz, a w odpowiedzi obliczymy orientacyjną kwotę Twojej inwestycji.
- Dział wsparcia IT w Twojej firmie nie nadąża z przyjmowaniem zgłoszeń?
- Twoi pracownicy gubią się w ilości napływających incydentów?
- Klienci wewnętrzni skarżą się na wolne tempo rozwiązywania spraw?

Jira Service Desk
Jira Service Desk
to system firmy Atlassian, który dzięki zaawansowanej technologii przyśpiesza pracę działów wsparcia nawet o 40%, a jednocześnie jest bardzo elastyczny i intuicyjny w obsłudze.
- przejrzysty portal klienta
- customizacja interfejsu
- mechanizmy automatyzacji
- wielokanałowa komunikacja z klientem
-
sugerowane odpowiedzi wyświetlane
w trakcie składania zgłoszenia
- ankiety CSAT
- kolejkowanie zgłoszeń
- nadzorowanie realizacji SLA
- zaawansowane raportowanie
- połączenie z firmową bazą wiedzy
- integracja z innymi produktami
Zobacz, jak działa Jira Service Desk
Dostarczaj wsparcie IT szybko i łatwo jak nigdy dotąd
Zrezygnuj z drogich, skomplikowanych w konfiguracji i przestarzałych rozwiązań ITSM.
Jira Service Desk to intuicyjna obsługa, którą skonfigurujesz bez konieczności pisania kodu.
Przejrzysty cennik pozwoli Ci kontrolować opłacalność inwestycji.


Procesy IT idealnie dopasowane do Twojego sposobu pracy
Realizuj najlepsze praktyki ITIL i dostosuj przepływ pracy do specyfiki swojego zespołu.
Scal Jirę Service Desk z narzędziami używanymi w Twojej firmie dzięki rozbudowanym możliwościom integracji i dodatkowym aplikacjom Marketplace.
Połącz pracę wszystkich zespołów IT, aby lepiej rozwiązywać problemy
Gdy zespoły oprogramowania, operacji i wsparcia działają razem, procesy przyśpieszają.
Zintegruj Jira Service Desk z innymi narzędziami Atlassiana i usprawniaj obsługę zgłoszeń, zarządzanie zmianami oraz wdrażanie aktualizacji.

Sprawdź, jak opłacalne jest wdrożenie Jira Service Desk!
Skorzystaj z DARMOWEJ konsultacji, dzięki której będziesz mógł podjąć najlepszą decyzję.