5 rzeczy, które wydają Ci się niemożliwe, a możesz je zrobić z JIRA Service Management w Biznesie

Trudności z obsługą ticketów w innych działach dezorganizują Twoją pracę. Dlaczego? Bo obszary biznesowe wciąż giną w gąszczu maili.

A przecież wszystkie osoby w organizacji chcą tego samego:

  • Łatwo uzyskać wsparcie i informację zwrotną.
  • Znać termin realizacji i wiedzieć na kiedy.
  • Móc powielać rozwiązania.

Jak możesz ułatwić to zadanie? Wykorzystaj dobrze znaną JIRA. Pokażemy Ci, jak możesz zaimplementować ją w całej firmie. Dołącz do webinaru i zapomnij o testowaniu nowych aplikacji.

Szczegóły poniżej ↓

Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓

Dlaczego warto obejrzeć nagranie?

Jakie są zalety Jira Service Management.

Jak wdrożyć tani system do obsługi zgłoszeń?

Jak zmniejszyć koszty procesowania wniosków?

Jak szybko zintegrować przepływ pracy od księgowości, przez HR, IT, po marketing i dział prawny.

Czy JIRA może być alternatywą dla dużych, drogich i „wszechmogących” rozwiązań?

Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka

Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Robert Gontkiewicz

Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak, aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.

Odkryj wszystkie możliwości Jiry Service Management