Zastosuj
JIRA SERVICE MANAGEMENT
w obszarach biznesowych
Zapewnij skuteczny przepływ informacji i zleceń w działach HR, Księgowości, Prawnym i nie tylko


Jira Service Management Jeden portal dla wszystkich Twoich pracowników
Działy prawne, finansowe, HR i inne jednostki wsparcia mogą pracować na jednej platformie, zapewniającej szybki przepływ informacji oraz standaryzację procesów.
- Ograniczasz koszty dzięki tej samej technologi w całej organizacji
- Szybko integrujesz przepływ pracy pomiędzy różnymi działami
- Masz pełną kontrolę nad raportowaniem jakości procesów
- Działy wsparcia w Twojej firmie ręcznie procesują trafiające do nich wnioski?
- Nie masz kontroli nad procesami i jasnego pomiaru ich efektywności?
- Klienci wewnętrzni skarżą się na wolne tempo rozwiązywania spraw?

- przejrzysty portal klienta
- customizacja interfejsu
- mechanizmy automatyzacji zadań
- wielokanałowa komunikacja z klientem
-
sugerowane odpowiedzi wyświetlane
w trakcie składania zgłoszenia
- ankiety CSAT
- kolejkowanie zgłoszeń
- nadzorowanie realizacji SLA
- zaawansowane raportowanie
- połączenie z firmową bazą wiedzy
- integracja z innymi produktami
Zbuduj Skuteczny System Procesowania Zadań i Wniosków
Od budowy jednego portalu klienta do zgłaszania wszystkich zleceń w organizacji, po automatyzację procesowania zgłoszeń i kompletne raportowanie jakości procesów.
Dzięki Jira Service Management otrzymujesz wszystko, co jest niezbędne do zwiększenia jakości procesów wewnętrznych w Twojej firmie.
Jeden portal obsługi klienta
→ więcej
Pełna
widoczność pracy
→ więcej
Łączenie procesów
zespołów wsparcia
→ więcej
Zarządzanie zasobami firmy
→ więcej
Jira Service Management + Optimatis
I masz procesowanie wniosków pod kontrolą
Zbuduj jeden portal obsługi klienta wewnętrznego
Dostosuj Jira Service Management do swoich unikatowych potrzeb.
Zapewnij każdemu zespołowi wsparcia — od Księgowości, przez HR, Marketing i Dział prawny — możliwość budowy wspólnego portalu obsługi klienta i zgłaszania wniosków o wykonanie pracy.
Szybko zapewniaj doskonałą jakość obsługi — stosując jedno z najlepszych rozwiązań procesowania wniosków na rynku.


Pełna widoczność pracy zespołów wsparcia
Zapewnij sobie pełną wiedzę o statusie realizowanych wniosków i przebiegu poszczególnych procesów biznesowych.
Monitoruj pracę poszczególnych działów wsparcia, a nie tylko pojedynczych KPI. Otrzymaj pełny obraz efektywności poszczególnych zespołów i departamentów.
Z łatwością twórz nowe raporty, wszędzie tam, gdzie będziesz potrzebować dostępu do szczegółowych informacji i danych.
Połącz procesy zespołów wsparcia
Przyspiesz przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi działami wsparcia.
Zapewnij sprawną realizację wniosków i śledzenie całego procesu. Zapewnij im prace na wspólnej platformie, dającej szybko wgląd w status prac całej organizacji


Zarządzaj dowolnymi zasobami firmy
Zapewnij zespołom realizującym procesy dostęp do dowolnych informacji o posiadanych przez firmę zasobach.
Niezależnie czy jest to flota samochodowa, budynki, umowy serwisowe, katalogi produktów i materiałów, masz szybki dostęp do tych danych w dowolnym kroku procesu.
Poznaj funkcje Jira Service Management,
które pokochają Twoje działy wsparcia
Baza rozwiązań procesowych Optimatis
Skorzystaj z doświadczenia Optimatis w kilkudziesięciu projektach rozwoju procesów biznesowych. Zainspiruj się przykładami wdrożeń.
Zbuduj skonsolidowaną bazę wiedzy
Wykorzystaj Confluence i zbuduj bazę wiedzy, zapewniającą pracownikom możliwość samoobsługi i zmniejszenia kosztów procesowania wniosków.
Mierz SLA i pilnuj kluczowych KPI
Zapewnij zespołom wsparcia możliwość mierzenia efektywności procesów, zgodności z przyjętym SLA oraz spełnienia kluczowych wskaźników KPI
Automatycznie badaj satysfakcję klientów
Wysyłaj zautomatyzowane ankiety badania opinii pracowników, zaraz po wykonanym zleceniu. Analizuj wyniki i wyciągaj wnioski usprawniające proces.
Automatyzuj powtarzalne zadania
Skonfiguruj automatyzację poszczególnych zadań, tak aby Twoi pracownicy mogli skupić się na tych, które dostarczają największą wartość.
Raportuj dowolne dane z przebiegu procesów
Otrzymaj szybki dostęp do dowolnych raportów, dających Ci wgląd w przebieg procesów biznesowych. Monitoruj działania całej organizacji.
Dzięki Jira Service Management i doświadczeniu Optimatis przeprowadzisz cyfrową rewolucję w swojej organizacji.
Dział po dziale, obszar po obszarze, tydzień po tygodniu, zautomatyzujesz procesowanie wniosków, oszczędzisz koszty i zwiększysz satysfakcję pracowników!
Sprawdź, jaką transformację może przejść Twoja firma, stosując Jira Service Management!
Poznaj jak krok po kroku, wdrożyć Jira Service Management w Twojej firmie. Poznaj dziesiątki inspiracji z naszych dotychczasowych wdrożeń.