Zastosuj
JIRA SERVICE MANAGEMENT
w obszarach biznesowych

Zapewnij skuteczny przepływ informacji i zleceń w działach HR, Księgowości, Prawnym i nie tylko

Jira Service Management Jeden portal dla wszystkich Twoich pracowników

Działy prawne, finansowe, HR i inne jednostki wsparcia mogą pracować na jednej platformie, zapewniającej szybki przepływ informacji oraz standaryzację procesów.

Jira Service Management korzyści z zastosowania
to system firmy Atlassian, który dzięki zaawansowanej technologii przyśpiesza pracę działów biznesowych  nawet o 40%, a jednocześnie jest bardzo elastyczny i intuicyjny w obsłudze.

Zbuduj Skuteczny System Procesowania Zadań i Wniosków

Od budowy jednego portalu klienta do zgłaszania wszystkich zleceń w organizacji, po automatyzację procesowania zgłoszeń i kompletne raportowanie jakości procesów. Dzięki Jira Service Management otrzymujesz wszystko, co jest niezbędne do zwiększenia jakości procesów wewnętrznych w Twojej firmie. 

Jeden portal obsługi klienta

→ więcej

Pełna
widoczność pracy

→ więcej

Łączenie procesów
zespołów wsparcia

→ więcej

Zarządzanie zasobami firmy

→ więcej

Jira Service Management + Optimatis
I masz procesowanie wniosków pod kontrolą

Zbuduj jeden portal obsługi klienta wewnętrzenego

Dostosuj Jira Service Management do swoich unikatowych potrzeb.

Zapewnij każdemu zespołowi wsparcia — od Księgowości,  przez HR, Marketing i Dział — możliwość budowy wspólnego portalu obsługi klienta i zgłaszania wniosków o wykonanie pracy.

Szybko zapewniaj doskonałą jakość obsługi — stosując jedno z najlepszych rozwiązań procesowania wniosków na rynku. 

Pełna widoczność pracy zespołów wsparcia

Zapewnij sobie pełną wiedzę o statusie realizowanych wniosków i przebiegu poszczególnych procesów biznesowych. 

Monitoruj pracę poszczególnych działów wsparcia, a nie tylko pojedynczych KPI. Otrzymaj pełny obraz efektywności poszczególnych zespołów i departamentów.  

Z łatwością twórz nowe raporty, wszędzie tam, gdzie będziesz potrzebować dostępu do szczegółowych informacji i danych. 

Połącz procesy zespołów wsparcia

Przyspiesz przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi działami wsparcia. Zapewnij sprawną realizację wniosków i śledzenie całego procesu. 

Zapewnij im prace na wspólnej platformie, dającej szybko wgląd w status prac całej organizacji

Zarządzaj dowolnymi zasobami firmy

Zapewnij zespołom realizującym procesy dostęp do dowolnych informacji o posiadanych przez firmę zasobach. 

Niezależnie czy jest to flota samochodowa, budynki, umowy serwisowe, katalogi produktów i materiałów, masz szybki dostęp do tych danych w dowolnym kroku procesu. 

Poznaj funkcje Jira Service Desk,
które pokochają Twoje działy wsparcia

Baza rozwiązań procesowych Optimatis

Skorzystaj z doświadczenia Optimatis w kilkudziesięciu projektach rozwoju procesów biznesowych. Zainspiruj się przykładami wdrożeń.

Zbuduj skonsolidowaną bazę wiedzy

Wykorzystaj Confluence i zbuduj bazę wiedzy, zapewniającą pracownikom możliwość samoobsługi i zmniejszenia kosztów procesowania wniosków.

Mierz SLA i pilnuj kluczowych KPI

Zapewnij zespołom wsparcia możliwość mierzenia efektywności procesów, zgodności z przyjętym SLA oraz spełnienia kluczowych wskaźników KPI

Automatycznie badaj satysfakcję klientów

Wysyłaj zautomatyzowane ankiety badania opinii pracowników, zaraz po wykonanym zleceniu. Analizuj wyniki i wyciągaj wnioski usprawniające proces.

Automatyzuj powtarzalne zadania

Skonfiguruj automatyzację poszczególnych zadań, tak aby Twoi pracownicy mogli skupić się na tych, które dostarczają największą wartość.

Raportuj dowolne dane z przebiegu procesów

Otrzymaj szybki dostęp do dowolnych raportów, dających Ci wgląd w przebieg procesów biznesowych. Monitoruj działania całej organizacji.

Brakujące ogniwo nowoczesnych procesów
w Twojej firmie!

Dzięki Jira Service Management i doświadczeniu Optimatis przeprowadzisz cyfrową rewolucję w swojej organizacji. 

Dział po dziale, obszar po obszarze, tydzień po tygodniu, zautomatyzujesz procesowanie wniosków, oszczędzisz koszty i zwiększysz satysfakcję pracowników!

Sprawdź, jaką transformację może przejść Twoja firma, stosując Jira Service Management!

Skontaktuj się z nami i poznaj jak krok po kroku, wdrożyć Jira Service Management w Twojej firmie. Poznaj dziesiątki inspiracji z naszych dotychczasowych wdrożeń.