System Ticketowy
JIRA SERVICE MANAGEMENT

Zapewnij skuteczny proces obsługi zgłoszeń i ticketów, trafiających od Twoich Klientów

Jira Service Management Jeden portal dla wszystkich Twoich Klientów

Stwórz jeden punkt kontaktu Klienta z Twoją organizacją. Zapewnij spójny proces obsługi przez różnie działy wewnętrzne od reklamacji, po sprzedaż i obsługę klienta.  

Jira Service Management korzyści z zastosowania
jira service management
to system firmy Atlassian, który dzięki zaawansowanej technologii przyśpiesza pracę działów obługi klienta nawet o 40%, a jednocześnie jest bardzo elastyczny i intuicyjny w obsłudze.

Zbuduj Skuteczny System Procesowania Zgłoszeń i Ticketów od Twoich Klientów

Od budowy jednego portalu klienta do zgłaszania wszystkich zleceń do całej organizacji, po automatyzację procesowania zgłoszeń i kompletne raportowanie jakości procesów. Dzięki Jira Service Management otrzymujesz wszystko, co jest niezbędne do zwiększenia jakości obsługi Klienta w Twojej firmie. 

Jeden portal obsługi klienta

→ więcej

Pełna
widoczność pracy

→ więcej

Łączenie procesów
zespołów wsparcia

→ więcej

Zarządzanie zasobami firmy

→ więcej

Jira Service Management + Optimatis
I masz procesowanie zgłoszeń pod kontrolą

Zbuduj jeden portal obsługi klienta

Dostosuj Jira Service Management do swoich unikatowych potrzeb.

Zapewnij każdemu klientowi łatwy dostęp do Twojej organizacji, uzyskaj możliwość budowy wspólnego portalu obsługi klienta i zgłaszania wniosków.

Szybko zapewniaj doskonałą jakość obsługi — stosując jedno z najlepszych rozwiązań procesowania wniosków na rynku. 

Pełna widoczność pracy zespołów wsparcia

Zapewnij sobie pełną wiedzę o statusie realizowanych wniosków i przebiegu poszczególnych procesów biznesowych. 

Monitoruj pracę poszczególnych działów wsparcia, a nie tylko pojedynczych KPI. Otrzymaj pełny obraz efektywności poszczególnych zespołów i departamentów.  

Z łatwością twórz nowe raporty, wszędzie tam, gdzie będziesz potrzebować dostępu do szczegółowych informacji i danych. 

Połącz procesy zespołów wsparcia

Przyspiesz przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi działami wsparcia. Zapewnij sprawną realizację wniosków i śledzenie całego procesu. 

Zapewnij im prace na wspólnej platformie, dającej szybko wgląd w status prac całej organizacji

Zarządzaj dowolnymi zasobami firmy

Zapewnij zespołom realizującym procesy dostęp do dowolnych informacji o posiadanych przez klienta zasobach. 

Niezależnie czy jest to flota samochodowa, budynki, umowy serwisowe, katalogi produktów i materiałów, masz szybki dostęp do tych danych w dowolnym kroku procesu. 

Poznaj funkcje Jira Service Management,
które pokochają Twoje działy obsługi klienta

Baza rozwiązań procesowych Optimatis

Skorzystaj z doświadczenia Optimatis w kilkudziesięciu projektach rozwoju procesów obsługi klienta. Zainspiruj się przykładami wdrożeń.

Zbuduj skonsolidowaną bazę wiedzy

Wykorzystaj Confluence i zbuduj bazę wiedzy, zapewniającą klientom możliwość samoobsługi i zmniejszenia kosztów procesowania wniosków.

Mierz SLA i pilnuj kluczowych KPI

Zapewnij zespołom wsparcia możliwość mierzenia efektywności procesów, zgodności z przyjętym SLA oraz spełnienia kluczowych wskaźników KPI

Automatycznie badaj satysfakcję klientów

Wysyłaj zautomatyzowane ankiety badania opinii klientów, zaraz po wykonanym zleceniu. Analizuj wyniki i wyciągaj wnioski usprawniające proces.

Automatyzuj powtarzalne zadania

Skonfiguruj automatyzację poszczególnych zadań, tak aby Twoi pracownicy mogli skupić się na tych, które dostarczają największą wartość.

Raportuj dowolne dane z przebiegu procesów

Otrzymaj szybki dostęp do dowolnych raportów, dających Ci wgląd w przebieg procesów biznesowych. Monitoruj działania całej organizacji.

jira service management

Brakujące ogniwo nowoczesnych procesów
w Twojej firmie!

Dzięki Jira Service Management i doświadczeniu Optimatis przeprowadzisz cyfrową rewolucję w swojej organizacji. 

Dział po dziale, obszar po obszarze, tydzień po tygodniu, zautomatyzujesz procesowanie wniosków, oszczędzisz koszty i zwiększysz satysfakcję pracowników!

Umów rozmowę

Zapraszam do umówienia 15 min spotkania.
Można szybko wybrać dogodny termin z kalendarza