ZESPóŁ optimatiS

Wysoka jakość usług
i szerokie kompetencje

Nasze doświadczenia zawodowe oraz znajomość innowacyjnych technologii, łączymy ze specyficzną wiedzą branżową, i gruntowną znajomością realiów biznesowych.

Nasi eksperci i konsultanci posiadają dogłębną wiedzę o rynku usług doradczo-wdrożeniowych w obszarze narzędzi IT co pozwala im wiarygodnie dobrać rozwiązanie dopasowane do klienta.

Marek Mlonka

Dyrektor Operacyjny / Atlassian Solution Architect

Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia. Ma za sobą wiele złożonych projektów budowy i wdrożenia modeli usługowych, monitorowania jakości świadczonych usług czy doskonalenia organizacji IT.

Wieloletnie praktyczne doświadczenie zdobył pracując w dużych organizacjach o rozproszonej strukturze organizacyjnej, (takich jak PGNiG czy PGE Systemy) zarządzając zespołami I i II Linii Wsparcia IT nadzorując wdrożenie monitorowania usług IT czy też uzgadniając z Biznesem SLA. Posiada wszechstronne rozeznanie rynku narzędzi ITSM (zarządzanie zgłoszeniami oraz monitoring) a także aspektów miękkich – komunikacja oraz badanie satysfakcji

W 2008r., nominowany w kategorii „Osobowość Roku” konkursu Lider Wsparcia organizowanego przez HDI Poland. .Finalista programu „Lider Wsparcia 2008” w kategorii Przedsięwzięcie Roku 2008 w ramach projektu „Wdrożenie i rozwój narzędzia do obsługi wsparcia informatycznego” zrealizowanego przez Departament Informatyki, Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.

Absolwent Polsko Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych.

Magdalena Cierpiałek

Finance & Administration Manager

Specjalista i manager z wieloletnim doświadczeniem z zakresu kontrolingu, posiadający gruntowną wiedzę z obszaru analizy finansowej, rachunkowości finansowej i zarządczej.

W zespole Optimatis odpowiada za kontroling finansowy i operacyjny.

Swoje doświadczenie zdobywała pracując jako Konsultant oraz Manager Zespołów kontrolingowymi w branży telekomunikacyjnej, IT oraz FMCG. Prowadziła liczne projekty finansowe, wspierała projekty wykonawcze w oparciu o wymagania zawarte w umowach, wspierała konsolidację spółek. Ma doświadczenie w współpracy międzynarodowej ze spółką działającą na prawie brytyjskim.

Artur Sygnatowicz

Ekspert

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem, doradzający w obszarze projektów związanych z zarządzaniem Usługami IT (ITSM) oraz portfelem projektów PPM, jak również projektów dotyczących zarządzania bezpieczeństwem IT. Posiada bogatą praktykę zawodową w tworzeniu i realizacji strategii działania przedsiębiorstw, zarządzania organizacją IT oraz w doradztwie biznesowym dla firm. W trakcie swojej kariery zawodowej, zrealizował ponad 50 projektów informatycznych. W Optimatis odpowiada za doradztwo biznesowe i informatyczne, a także kieruje projektami w zakresie zarządzania informatyką i bezpieczeństwem systemów informatycznych.

Zanim dołączył do zespołu ekspertów firmy, przez ostatnie 9 lat pracował dla CT Partners SA, gdzie doradzał w zakresie zarządzania informatyką i bezpieczeństwem systemów informatycznych, prowadził także szkolenia w zakresie service desk oraz zarządzania wiedzą. W latach 2003 – 2007 pełnił funkcję Członka Zarządu i Dyrektora ds. Informatyki w Infor Systems Polska Sp. z o.o. Doświadczenie zawodowe na stanowisku członka zarządów, odpowiedzialnego za działalność operacyjną i projekty informatyczne, zdobywał również w firmach Arcus Sp. z o.o., Docusoft Sp. z o.o., Consulting &Training Partners SA oraz Blue Bridge Sp. z o.o. gdzie był Prezesem Zarządu firmy.

Ukończył Wydział Elektroniczny Politechniki Warszawskiej, Studium Menadżerskie w Austriackiej Izbie Gospodarczej w Polsce oraz Podyplomowe Studia Zarządzania i Marketingu w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie.

Jest aktywnym członkiem wielu branżowych stowarzyszeń, m.in. takich jak: HDI International Certification Standards Committee, The Information Systems Audit and Control Association (ISACA Poland) oraz IT Service Management Forum Polska. Założyciel Help Desk Institute w Polsce.
Jest certyfikowanym audytorem wiodącym systemów ISO/IEC 27001, ISO/IEC 20000, a także certyfikowanym audytorem HDI®.

Olga Gałązka

Licences Products Manager

W Optimatis odpowiada za obszar relacji Partnerskich z Vendorami oraz za obszar Licencji dla Klientów. Z wykształcenia psycholog z kilkunastoletnim doświadczeniem zawodowym. W tym sześć lat doświadczenia jako manager w placówkach medycznych, który doskonale wie co znaczy zapewnienie niezawodności i funkcjonalności, w tym efektywne zarządzanie powierzonymi zasobami zarówno ludzkimi jak i finansowymi.

Po wielu latach pracy w sektorze ochrony zdrowia dokonała życiowej zmiany i z determinacją w dążeniu do celu postanowiła wejść do świata IT rozpoczynając swoją drogę od certyfikacji ISTQB (International Software Testing Qualifications Board).

Krzysztof Tomkiewicz

Expert – Solution Architect

Specjalizuje się w doradztwie informatycznym z obszaru analizy, modelowania procesów oraz zarządzania usługami IT i back-office’u. Zanim dołączył do zespołu Optimatis, jako Ekspert ITIL w firmie ITC SA był odpowiedzialny za prowadzenie projektów i audyty z zakresu zarządzania procesowego usługami IT, a następnie opracowanie metodyki wdrożeń i utrzymanie usług wsparcia użytkowników IT w branży finansowej i transportowej.

Krzysztof posiada ogromne doświadczenia zawodowe związane z działalnością edukacyjną i szkoleniową. Przez wiele lat związany z Wydawnictwem IDG Poland SA, najpierw jako Kierownik, następnie Conference Manager, kończąc karierę zawodową na stanowiskach Dyrektora Forum CXO i Dyrektora Działu Konferencji. Zakres obowiązków Krzysztofa obejmował w szczególności nadzór i koordynację działań merytorycznych oraz organizacyjnych związanych z planowaniem i realizacją projektów konferencyjnych, a także obsługą klienta w wydawnictwie oraz koordynacją budżetu i działań handlowo – marketingowych. Dodatkowo, przez sześć lat jako Dyrektor ds rozwoju usług szkoleniowych CTPartners SA, odpowiadał za harmonogram działań konferencyjnych i szkoleń w spółce.

Aktualny dorobek szkoleniowy Krzysztofa obejmuje aktywną działalność edukacyjną w następujących organizacjach:

eduFuturo – Trener i wykładowca – opracowanie i prowadzenie autorskich szkoleń z zakresu komunikacji, zarządzania procesami IT, marketingu usług IT, zarządzania zmianą.

Fundacja Governica – Fundator, Prezes Zarządu.

Autor ponad 50 publikacji naukowych i popularnonaukowych z zakresu teorii niezawodności, diagnostyki technicznej i tomografii oraz wielu artykułów z zakresu marketingu i zarządzania. Prelegent i uczestnik licznych konferencji naukowo-technicznych i biznesowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu zarządzania usługami IT na Politechnice Warszawskiej. Absolwent oraz Doktor Nauk Technicznych o specjalności diagnostyka techniczna Wojskowej Akademii Technicznej w Warszawie.

Krzysztof Biniek

Senior Business Advisor

Doświadczony strateg i menadżer specjalizujący się w obszarach ICT, cyberbezpieczeństwa, oraz zarządzania projektami i programami. Z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem na stanowiskach kierowniczych, Krzysztof doskonale łączy teoretyczną wiedzę z praktycznymi umiejętnościami wdrażania skomplikowanych strategii i rozwiązań. Jego ekspertyza obejmuje szeroki zakres działań od strategicznego doradztwa dla IT i cyberbezpieczeństwa, przez praktyczne zarządzanie organizacjami na różnych poziomach strukturalnych, po koordynację wieloetapowych programów w różnorodnych sektorach takich jak energetyka, telekomunikacja, finanse, sektor publiczny, produkcja, czy nauka.

Krzysztof ma bogate doświadczenie w pracy na stanowiskach takich jak Przewodniczący Komitetu Sterującego, Członek Zarządu, Dyrektor Pionu, czy Kierownik Zespołu, gdzie zarządzał złożonymi projektami i zespołami w dużych organizacjach. Jest również ekspertem w dziedzinie standardów IT i cyberbezpieczeństwa (ITIL, NIS, KSC, CIS Control, NIST, i inne), jak również w metodologiach projektowych (Prince, SAFE, Agile, MSP, PPM).

Jego praktyczna wiedza i doświadczenie zostały zdobyte w pracy dla znaczących podmiotów w różnych branżach, w tym w e-commerce (eCard), telekomunikacji (Netia, Orange, Elektrim/T-Mobile), energetyce (Elektrim Volt, RWE Innogy), a także w sektorze publicznym (Centralny Ośrodek Informatyki, NASK). Krzysztof wykazał się również znakomitymi umiejętnościami w budowaniu relacji z klientami, zarówno obecnymi, jak i potencjalnymi, oraz we współpracy z dostawcami technologii w projektach badawczo-wdrożeniowych.

Znany ze swojego strategicznego podejścia oraz zdolności do budowania efektywności w różnorodnych środowiskach, Krzysztof jest cenionym prelegentem i doradcą, którego wiedza i doświadczenie przynoszą wartość każdemu projektowi i organizacji, z którymi współpracuje.

Magdalena Czaja

Key Account Manager

W Optimatis odpowiada za  budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz za procesy związane z obsługą klienta. Jej domeną jest obszar IT oraz cyber-bezpieczeństwo. Wsłuchujac się w potrzeby klientów zajmuje się także kreacją nowych usług w naszej ofercie.

W wolnym czasie uprawia sporty wodne, jeździ na rodzinne off-road, poszerza wiedzę odnośnie rozwiązań IT oraz interesuje się hortiterapią.

Olga Balkiewicz – Taciak

Account Specialist

W Optimatis zajmuje się prospectingiem, pozyskiwaniem klientów, wykorzystując Cold Mailing i Cold Calling. Dostosowuje rozwiązania do branży i potrzeb biznesowych klienta. Odpowiedzialna za prowadzenie działań nastawionych na generowanie leadów w oparciu o działania wychodzące pod klienta. Na co dzień pokazuje, że budowanie relacji to kluczowy aspekt zarówno w życiu osobistym jak i w świecie biznesu. Bardzo ceni współpracę, gdzie każdy jest równy i może liczyć na wsparcie zespołu.

Prywatnie pasjonatka sztuk walki, a latem rodzinnego spędzania czasu na łódce.

Optimatis to zespół i wiele ciekawych, zrealizowanych projektów

Zespół Optimatis w ciągu ostatnich kilku lat zrealizował ponad 100 różnych projektów u blisko 90 klientów z różnych sektorów gospodarki.

Wiedza, praktyka i doświadczenie sprawiło, że wiemy co zrobić, żeby Wasze organizacje efektywnie zrealizowały to „czego” rzeczywiście potrzebują

Obniż koszty wdrożenia ITSM nawet o 80%, zwiększaj dostępność usług i automatyzuj zadania