Poszerzaj wiedzę i bądź zawsze na czasie w zakresie sposobów na poprawę pracy Twoich zespołów
100% bezpłatnie
praktyczna wiedza
sprawdzone rozwiązania
Mamy za sobą kilkadziesiąt usprawnień procesów działania obszarów IT
Na bazie naszych doświadczeń z wdrożeń Jira Service Management, zbudowaliśmy bibliotekę wiedzy o tym jak skutecznie wdrażać rozwiązania ITSM oraz wspierać pracę zespołów stosujących DevOps i Agile.
E-booki
O zwinnym dziale IT mówi się sporo, ale jakie pierwsze kroki należy wykonać, aby działać łatwo i szybko? Mieć kontrolę nad procesami? Które oprogramowanie wybrać, aby nie przepłacić i mieć synergię w jego wykorzystaniu w innych działach firmy, nie tylko w IT?
Sprawdź nasze E-booki, które pomogą Ci odpowiedzieć na te pytania.
Artykuły blogowe
Zdobądź najnowszą wiedzę i usprawnij procesy IT
Zarządzanie incydentami dziś i jutro
Atlassian przygotował kolejną, drugą już edycję „The state of incident
Jak mierzyć efektywność ITSM, czyli KPI, które mają moc
Uzyskanie i zachowanie efektywności ITSM wymaga stałego monitorowania istotnych działań za pomocą
Automatyzacja, czyli sposób na większą efektywność ITSM/ESM
Automatyzacja rutynowych procesów zwiększa szybkość i jakość usług świadczonych przez zespoły ITSM/ESM.
Transformacja Service Desk – czynniki zwiększenia jego efektywności
Trzy czynniki – ESM, współpraca i inteligentne narzędzia są dziś motorem transformacji
Szybkie i efektywne ITSM – czyli jakie?
Postępująca transformacja wymaga szybkiego tworzenia i dostarczania usług cyfrowych już nie tylko dla
Stosować zwinne metody czy stać się zwinnym? 3 kroki do Agile ITSM
Lepiej wspierać biznes – to cel zespołów ITSM w świecie napędzanym cyfrową
Świat po nowemu – czyli wyzwania ITSM/ESM na czasy post-covid
Kryzysowe wyzwania stały się lekcją dla zespołów ITSM i drogowskazem do modernizacji
Jak optymalnie zarządzać zasobami IT – korzyści z IT Asset Management
Każda firma dysponuje dziś sporymi zasobami sprzętu informatycznego oraz oprogramowania, a także
Wprowadź zarządzanie zasobami IT do strategii ITSM
Na czym polega wydajna i zautomatyzowana strategia ITSM? To połączenie zarządzania usługami IT
Poznaj 15 wskazówek, jak zbudować zwinny zespół ITSM
Zarządzanie usługami informatycznymi to skomplikowany ekosystem wielu zależnych od siebie elementów. Jednak
Zarządzanie incydentami – poznaj 6 kroków, aby robić to skutecznie
Biznes w XXI wieku musi sprawnie reagować na incydenty. Koszty przestojów są zbyt
Sprawnie funkcjonujące IT – czyli jak sprostać wyzwaniom cyfrowej transformacji
Działy IT muszą dziś spełniać podwójną rolę: utrzymywać środowisko informatyczne
Efektywne IT – droga do biznesowego sukcesu
Środowisko IT stanowi fundament dla innowacyjnych działań firmy, nie spełni jednak
Optymalizacja IT poprzez optymalizację procesów i kosztów IT
Optymalizacja IT musi być traktowana jako ciągły proces zarządzania, który obniża
Webinary
Jira Service Management - system pierwszego wyboru
Jak przyspieszyć transformację cyfrową w dziale prawnym
Zapisz się do newslettera
Bądź na czasie z naszymi materiałami. Otrzymuj m.in. informacje o nowych artykułach blogowych, e-bookach i webinarach.
Jak nadążać z przyjmowaniem zgłoszeń i nie gubić się w ilości napływających incydentów?
Czy zwiększyć jakość współpracy w ramach DevOps czy prac metodykami Agile? Dzisiaj wiele działów IT stoi przed takimi problemami. Możemy wspólnie omówić nasze materiały, w kontekście konkretnych usprawnień w Państwa firmie.
Umów rozmowę
Zapraszam do umówienia 15 min spotkania.
Można szybko wybrać dogodny termin z kalendarza