⬇ otrzymaj darmowy dostęP do webinaru ⬇

Poznaj Jirę Service Desk - nowoczesny system do obsługi zgłoszeń

Szukasz nowego systemu ITSM?
Wszystkie są drogie?
Ich wdrożenie trwa wieki?

Jeśli interesuje Cię:

to koniecznie obejrzyj nasz webinar.

Obejrzyj 3 minuty i przekonaj się, że warto!

Odtwórz wideo

Odpowiadasz w firmie za obszar IT?
Zależy Ci na zwiększeniu jakości obsługi klienta wewnętrznego?

Ten webinar jest dla Ciebie!

Poznasz kluczowe komponenty Jiry Service Desk

Zdobędziesz wiedzę o tym, z czego się składa Jira SD i jak zintegrować ją z resztą organizacji.

Zobaczysz na żywo najczęściej wdrażane funkcjonalności

Dowiesz się, jak w praktyce działa Jira i które z funkcji przynoszą firmom najwięcej korzyści.

Zaskoczysz się czasem wdrożenia i elastyczną polityką cenową

Zobaczysz, na czym polega model cenowy Jiry i jego elastyczne dopasowanie do każdej organizacji.

Kto prowadził webinar?

Robert Gontkiewicz

Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak, aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.

Marek Mlonka

Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Otrzymaj dostęp do naszego webinaru o Jira Service Desk

Wypełnij formularz, aby obejrzeć pełne video oraz otrzymać prezentację z webinaru