⬇ otrzymaj darmowy dostęP do webinaru ⬇
Poznaj Jirę Service Desk - nowoczesny system do obsługi zgłoszeń
Szukasz nowego systemu ITSM?
Wszystkie są drogie?
Ich wdrożenie trwa wieki?
Jeśli interesuje Cię:
- szybkie wdrożenie taniego systemu do obsługi zgłoszeń IT,
- zastąpienie istniejącego systemu rozwiązaniem, które na pewno u Ciebie zadziała (nie tylko w IT!),
- system, który będzie współgrał z zespołami Agile, Dev czy DevOps,
-
alternatywa dla dużych, drogich
i „wszystkomających” rozwiązań,
to koniecznie obejrzyj nasz webinar.

Odpowiadasz w firmie za obszar IT?
Zależy Ci na zwiększeniu jakości obsługi klienta wewnętrznego?
Ten webinar jest dla Ciebie!
Poznasz kluczowe komponenty Jiry Service Desk
Zdobędziesz wiedzę o tym, z czego się składa Jira SD i jak zintegrować ją z resztą organizacji.
Zobaczysz na żywo najczęściej wdrażane funkcjonalności
Dowiesz się, jak w praktyce działa Jira i które z funkcji przynoszą firmom najwięcej korzyści.
Zaskoczysz się czasem wdrożenia i elastyczną polityką cenową
Zobaczysz, na czym polega model cenowy Jiry i jego elastyczne dopasowanie do każdej organizacji.
Kto prowadził webinar?

Robert Gontkiewicz
Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak, aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.

Marek Mlonka
Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.
Otrzymaj dostęp do naszego webinaru o Jira Service Desk
Wypełnij formularz, aby obejrzeć pełne video oraz otrzymać prezentację z webinaru