Naszą najważniejszą wartością są ludzie
PRACA W OPTIMATIS
Umowa o pracę lub kontrakt
Profesjonalny system szkoleń
Realny wpływ na rozwój
Miła atmosfera pracy
Praca w systemie zdalnym
lub w biurze w Warszawie
Kogo aktualnie szukamy?
Specjalista ds. sprzedaży rozwiązań IT
Wyślij do nas swoje CV na adres w tytule wpisując na jakie stanowisko aplikujesz.
Poszukiwane kompetencje:
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne, łatwość nawiązywania relacji z klientami
- 2 lata doświadczenia w sprzedaży rozwiązań softwarowych/usług/projektów/systemów IT
- Dobra znajomość branży IT/software
- Zorientowanie na klienta biznesowego, umiejętność identyfikacji jego potrzeb oraz potencjału zakupowego
- Umiejętności identyfikacji szans sprzedażowych i skutecznej progresji zakończonej pozyskiwaniem zleceń
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- Wysoka kultura biznesowa
- Mile widziana znajomość systemu Jira
Zakres obowiązków:
- Nawiązywanie relacji biznesowych z nowymi Klientami w obszarze usług oferowanych przez firmę
- Realizowanie założonych planów sprzedażowych
- Zarządzanie i finalizacja zgłoszeń i zapytań nowych Klientów
- Opieka i rozwój aktualnych Klientów
- Zarządzanie pełnym procesem sprzedaży (analiza potrzeb, wartościowanie projektów, prowadzenie spotkań biznesowych, prowadzenie negocjacji, finalizacja transakcji)
Konsultant
Wyślij do nas swoje CV na adres w tytule wpisując na jakie stanowisko aplikujesz.
Poszukiwane kompetencje:
- Znajomość modeli zarządzania usługami IT (ITIL, ISO 20000)
- Doświadczenie w obszarze IT
- Zdolność analitycznego myślenia
- Swoboda w tworzeniu dokumentów oraz prezentacji
- Odpowiedzialność za zobowiązania i decyzje
- Bardzo dobra organizacja pracy
- Znajomość zasad zarządzania projektami (także zwinne)
Dodatkowym atutem będzie:
- Znajomość aspektów technicznych w IT
- Znajomość narzędzi ITSM
-
Znajomość języka angielskiego w mowie
i w piśmie - Dokładność, dbałość o szczegóły, systematyczności
-
Swobodę w wyrażaniu idei oraz koncepcji
w mowie - Samodzielność w realizowaniu zadań
- Dążenie do ciągłego rozwijania się kompetencji zawodowych
- Znajomość oprogramowania Enterprise Architect
Młodszy Specjalista IT
Wyślij do nas swoje CV na adres w tytule wpisując na jakie stanowisko aplikujesz.
Zakres obowiązków:
- Przygotowywanie projektów technicznych w zakresie wdrożenia produktów Atlassian, w szczególności systemów Jira Service Desk i Jira Service Management oraz plugin'ów
- Analiza zgłoszeń klientów dotyczących funkcjonowania systemów Atlassian, w szczególności Jira Service Desk i Jira Service Management
- Rozwiązywanie problemów technicznych i merytorycznych
- Wsparcie użytkowników biznesowych
- Definiowanie i analiza nowych rozwiązań technicznych
- Opracowywanie planów testów, przeprowadzanie testów, analiza wyników testowania
- Tworzenie dokumentacji
Poszukiwane kompetencje:
- Wiedza w zakresie rozwiązań firmy Atlassian (JIRA, Jira Service Desk, Jira Service Management, Confluence)
- Znajomość obszarów związanych z zarządzaniem JIRA na poziomie biznesowym, aplikacyjnym lub systemowym
- Mile widziane doświadczenie w pracy z narzędziami firmy Atlassian - JIRA (Core/Software/Service Desk/Service Management) i Confluence w zakresie rozwoju i/lub utrzymania systemu
- Zdolność analitycznego myślenia, dokładność, chęci do nauki i umiejętność pracy w grupie
- Znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie