Back-office – czyli przejrzysta komunikacja z działem wsparcia – Robert Gontkiewicz

Udostępnij post

Niezależnie od tego czy firma jest duża czy mała nie powinna pozwolić sobie na zaniedbania w obszarze back-office, ponieważ od szybkości i jakości pracy działów wsparcia zależy prawidłowe funkcjonowania biznesu w kluczowych obszarach. W każdej firmie, nienależnie od jej wielkości istnieją obszary, które nie należą do jej podstawowej działalności, a jednocześnie są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania organizacji, jak m. in. administracja, logistyka, kontroling, procesy finansowo-księgowe, zarządzanie zasobami ludzkimi – czyli tzw. back-office.

W artykule zostały podane informację czemu te obszary są tak istotne, na co zwracać uwagę i jak rozpocząć drogę do cyfryzacji back-office. Znajdziecie tam też kilka światowych przykładów firm o różnej wielkości i wdrożeń w bardzo różnych branżach – gdzie jedno jest wspólne – skala osiągniętych korzyści.

Polecamy artykuł Roberta Gontkiewicza.

Oceń ten Artykuł

Zwiększ efektywność swojego działu IT!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możesz poprawić efektywność pracy Twojego działu IT.