Back-office – czyli przejrzysta komunikacja z działem wsparcia – Robert Gontkiewicz

Udostępnij post

Share on facebook
Share on linkedin
Share on twitter
Share on email

Niezależnie od tego czy firma jest duża czy mała nie powinna pozwolić sobie na zaniedbania w obszarze back-office, ponieważ od szybkości i jakości pracy działów wsparcia zależy prawidłowe funkcjonowania biznesu w kluczowych obszarach. W każdej firmie, nienależnie od jej wielkości istnieją obszary, które nie należą do jej podstawowej działalności, a jednocześnie są absolutnie konieczne do prawidłowego funkcjonowania organizacji, jak m. in. administracja, logistyka, kontroling, procesy finansowo-księgowe, zarządzanie zasobami ludzkimi – czyli tzw. back-office.

W artykule zostały podane informację czemu te obszary są tak istotne, na co zwracać uwagę i jak rozpocząć drogę do cyfryzacji back-office. Znajdziecie tam też kilka światowych przykładów firm o różnej wielkości i wdrożeń w bardzo różnych branżach – gdzie jedno jest wspólne – skala osiągniętych korzyści.

Polecamy artykuł Roberta Gontkiewicza.

Oceń ten Artykuł

Czytaj więcej

Zwiększ efektywność swojego działu IT!

Skontaktuj się z nami i dowiedz się jak możesz poprawić efektywność pracy Twojego działu IT.