⬇ OTRZYMAJ DARMOWY DOSTĘP DO WEBINARU ⬇
Automatyzacja procesów obsługi
w Twojej Firmie - prościej się nie da!
Dowiedz się jak zdigitalizować całą organizację od HR, po księgowość, IT, administrację czy obsługę klienta za pomocą jednego narzędzia – Jira Service Management.
Możesz je wdrożyć szybko i niskim kosztem w całej Twojej firmie.
Sprawdź zajawkę i przekonaj się, że warto
Poznasz jak:
- przyśpieszyć pracę działów biznesowych nawet o 40% automatyzując ich procesy
- zmniejszyć koszty procesowania wniosków dzięki tej samej technologi w całej organizacji
- zwiększyć jakość obsługi użytkownika stosując jedno z najlepszych rozwiązań procesowania wniosków na rynku
- szybko zintegrować przepływ pracy pomiędzy różnymi działami (od Księgowości, przez HR, IT, po Marketing i Dział prawny)
- monitorować pracę działów wsparcia i zyskać kontrolę nad raportowaniem jakości procesów
- wdrożyć tani system do obsługi zgłoszeń jako alternatywa dla dużych, drogich i "wszechmogących" rozwiązań
Otrzymaj dostęp do nagrania
z webinaru i prezentacji
Kluczowe funkcje Jira Service Management
Zdobędziesz wiedzę o tym, z czego się składa Jira SM i jak ją wdrożyć w całej organizacji
Demonstracja rozwiązania
Dowiesz się, jak w praktyce działa Jira i które z funkcji przynoszą firmom najwięcej korzyści
Czas wdrożenia i polityka cenowa
Zobaczysz, na czym polega model cenowy Jiry i jego elastyczne dopasowanie do każdej organizacji
Prowadzący

Robert Gontkiewicz
Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak, aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.

Marek Mlonka
Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.