ITSM z Jira Service Management? Szybciej się już nie da!

Szefie IT, nadal używasz starego i nierozwojowego narzędzia ITSM? Czas na zmianę!

Jira Service Management (JSM) została stworzona z myślą o przyszłości i szybkości działania Twojego zespołu.

Jira SM firmy Atlassian to:
→ Jedna platforma łącząca działy dev i ops
→ Rozwiązanie dopasowane do potrzeb Twojego zespołu
→ Konfiguracja bez kodowania – prosta i szybka w obsłudze

Wypełnij formularz i obejrzyj nagranie webinaru i przekonaj się, jak jesteś w stanie zarządzać z poziomu JIRA, tym co dla Ciebie najważniejsze – raportowaniem, operacjami i kontrolą nad pracą zespołu.

Obejrzyj nagranie TERAZ →

Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓

Dlaczego warto obejrzeć nagranie?

Jak platforma łączy działy dev, ops i wsparcia?

Jak dopasować odpowiednie rozwiązanie?

Jak konfigurować bez kodowania?

Czy jest szybka i prosta w obsłudze?

Rady, dzięki którym nasi klienci odnieśli sukces

Jak możemy Ci pomóc wdrożyć Jirę w organizacji

Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka

Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Robert Gontkiewicz

Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak, aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.

Odkryj wszystkie możliwości Jiry Service Management