JIRA SERVICE MANAGEMENT

Coś więcej niż system ticketowy i helpdesk

Krok po kroku zwiększ efektywność działu IT – optymalnie kosztowo i bez czekania miesiącami na wdrożenie.

Zastosuj rozwiązanie, które nadąży za rozwojem Twojej organizacji – platformę informatyczną opartą o Jira Service Management.

Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓

Dlaczego warto obejrzeć nagranie?

Zobaczysz kluczowe możliwości JIRA Service Management np. portal obsługi zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych

Odkryjesz jak sprawnie wymieniać się zadaniami między działami

Zdobędziesz wiedzę jakie funkcjonalności są najważniejsze dla firm, które wdrożyły JIRA Service Management

Poznasz metody automatyzacji procesów, które zwiększą efektywność i ułatwią pracę

Dowiesz się jak wykorzystać raporty i dashboard w codziennej pracy

Zobaczysz dlaczego wdrożenie JIRA Service Management jest szybkie i opłacalne

Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka

Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia. Lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Ma za sobą wiele złożonych projektów budowy i wdrożenia modeli usługowych, monitorowania jakości świadczonych usług czy doskonalenia organizacji IT.

Remigiusz Zagórski

W Optimatis zajmuje się kreowaniem nowych możliwości firmy, dba o jej rozwój poprzez nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz współtworzy strategię marketingową. W swojej codziennej pracy wykorzystuje m.in. narzędzia Agile od Atlassian.

Odkryj możliwości Jiry Service Management