JIRA SERVICE MANAGEMENT
Coś więcej niż system ticketowy i helpdesk
Krok po kroku zwiększ efektywność działu IT – optymalnie kosztowo i bez czekania miesiącami na wdrożenie.
Zastosuj rozwiązanie, które nadąży za rozwojem Twojej organizacji – platformę informatyczną opartą o Jira Service Management.
Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓
Dlaczego warto obejrzeć nagranie?
Zobaczysz kluczowe możliwości JIRA Service Management np. portal obsługi zgłoszeń wewnętrznych i zewnętrznych
Odkryjesz jak sprawnie wymieniać się zadaniami między działami
Zdobędziesz wiedzę jakie funkcjonalności są najważniejsze dla firm, które wdrożyły JIRA Service Management
Poznasz metody automatyzacji procesów, które zwiększą efektywność i ułatwią pracę
Dowiesz się jak wykorzystać raporty i dashboard w codziennej pracy
Zobaczysz dlaczego wdrożenie JIRA Service Management jest szybkie i opłacalne
Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka
Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Remigiusz Zagórski
W Optimatis zajmuje się kreowaniem nowych możliwości firmy, dba o jej rozwój poprzez nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz współtworzy strategię marketingową. W swojej codziennej pracy wykorzystuje m.in. narzędzia Agile od Atlassian.
Odkryj możliwości Jiry Service Management