JIRA SERVICE MANAGEMENT
Jak przyspieszyć transformację cyfrową w dziale prawnym?
Zobacz w jaki sposób JIRA Service Management z naszym know-how pomaga działom prawnym dużych organizacji w zwiększeniu efektywności pracy.
Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓
Dlaczego warto obejrzeć nagranie?
Zobaczysz kluczowe możliwości Jiry w zakresie udostępniania portalu dla działów biznesowych
Odkryjesz, jak wymieniać się zadaniami między działami prawnymi a resztą organizacji
Zdobędziesz wiedzę, jakie funkcjonalności są najważniejsze dla firm, które już wdrożyły Jirę
Poznasz metody automatyzacji procesów komunikacji, które zwiększają efektywność pracy
Dowiesz się, co i jak możesz raportować, aby mieć wszystko pod kontrolą
Zobaczysz dlaczego wdrożenie Jiry Service Management jest tak szybkie i korzystne cenowo
Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka
Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Remigiusz Zagórski
W Optimatis zajmuje się kreowaniem nowych możliwości firmy, dba o jej rozwój poprzez nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz współtworzy strategię marketingową. W swojej codziennej pracy wykorzystuje m.in. narzędzia Agile od Atlassian.
Odkryj możliwości Jiry Service Management