JIRA SERVICE MANAGEMENT

Jak przyspieszyć transformację cyfrową w dziale prawnym?

Zobacz w jaki sposób JIRA Service Management z naszym know-how pomaga działom prawnym dużych organizacji w zwiększeniu efektywności pracy.

Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓

Dlaczego warto obejrzeć nagranie?

Zobaczysz kluczowe możliwości Jiry w zakresie udostępniania portalu dla działów biznesowych

Odkryjesz, jak wymieniać się zadaniami między działami prawnymi a resztą organizacji

Zdobędziesz wiedzę, jakie funkcjonalności są najważniejsze dla firm, które już wdrożyły Jirę

Poznasz metody automatyzacji procesów komunikacji, które zwiększają efektywność pracy

Dowiesz się, co i jak możesz raportować, aby mieć wszystko pod kontrolą

Zobaczysz dlaczego wdrożenie Jiry Service Management jest tak szybkie i korzystne cenowo

Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka

Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia. Lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Ma za sobą wiele złożonych projektów budowy i wdrożenia modeli usługowych, monitorowania jakości świadczonych usług czy doskonalenia organizacji IT.

Remigiusz Zagórski

W Optimatis zajmuje się kreowaniem nowych możliwości firmy, dba o jej rozwój poprzez nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz współtworzy strategię marketingową. W swojej codziennej pracy wykorzystuje m.in. narzędzia Agile od Atlassian.

Odkryj możliwości Jiry Service Management