WEBINAR  |  28.10.2021 godz. 14:00

JIRA SERVICE MANAGEMENT

Poznaj zastosowanie JIRA w innych działach w Twojej firmie

Wykorzystujesz JIRA do procesów IT? To dobre rozwiązanie również dla działów od HR, po administrację czy obsługę klienta.

Wszystko za pomocą narzędzia, które dobrze znasz.

Szybko skaluj cyfrowe procesy w swojej organizacji. 

 

Szczegóły poniżej ↓

Działy biznesowe zgłaszają się do Ciebie, ponieważ giną w niekontrolowanej ilości zgłoszeń? Potrzebują rozwiązania, które odciąży ich w przesyłaniu dalej wniosków lub ich akceptacji?

Nic dziwnego - 70% procesów biznesowych to przecież przekazywanie informacji do innych komórek. Być może nie wiesz, ale dobrze znana Ci JIRA to skuteczne rozwiązanie dla HR, Administracji czy działu prawnego w Twojej firmie.

Nie musisz tracić czasu na szukanie pudełkowych rozwiązań od nieznanych Tobie dostawców. Wystarczy JIRA, którą znasz i możesz łatwo dopasować do potrzeb innych działów.

Sprawdź, jak możesz wdrożyć JIRA Service Management nie tylko w dziale IT

Dni
Godziny
Minuty
Sekundy

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

dowiesz się jak przyspieszyć pracę działów biznesowych nawet o 40% automatyzując ich procesy

pokażemy jak zmniejszyć koszty procesowania wniosków dzięki technologi, którą już znasz w całej organizacji

sprawdzisz jak zwiększyć jakość obsługi użytkownika stosując jedno z najlepszych rozwiązań procesowania wniosków na rynku

pokażemy jak szybko zintegrować przepływ pracy pomiędzy różnymi działami (od Księgowości, przez HR, IT, po Marketing i Dział prawny)

poznasz sposoby na monitoring pracy działów wsparcia i raportowanie jakości procesów

przedstawimy jak wdrożyć tani system do obsługi zgłoszeń jako alternatywa dla dużych, drogich i "wszechmogących" rozwiązań

Kto poprowadzi webinar?

Marek Mlonka

Specjalizuje się w obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia. Lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Ma za sobą wiele złożonych projektów budowy i wdrożenia modeli usługowych, monitorowania jakości świadczonych usług czy doskonalenia organizacji IT.

Remigiusz Zagórski

W Optimatis zajmuje się kreowaniem nowych możliwości firmy, dba o jej rozwój poprzez nawiązywanie i utrzymywanie relacji biznesowych oraz współtworzy strategię marketingową. W swojej codziennej pracy wykorzystuje m.in. narzędzia Agile od Atlassian.

Zapisz się na webinar i odkryj możliwości JIRA Service Management