System Ticketowy - SMART DESK
Zapewnij sprawną rejestrację zgłoszeń

Wdróż system ticketowy Smart Desk i zmień poniższe sytuacje w Twoim zespole

A teraz wyobraź sobie, że...

Monitorujesz dokładnie stopień realizacji
ticketów

Każdy w zespole wie, czym ma się zająć
i w jakim terminie

Masz pełną kontrolę
nad całością
projektu

Przygotowujesz przejrzyste raporty wyników

Chcesz, aby tak było w Twoim dziale?

Poznaj możliwości SMART DESK

Kontroluj pracę całego zespołu i szybkość rozwiązywania ticketów

Wykorzystaj procesy i mechanizmy, aby sprawnie zarządzać pracą zespołu i weryfikować realizację ticketów.

Szybko rozdzielaj tickety
w zespole

Przypisuj tickety do odpowiednich pracowników, sprawdzaj stan realizacji i dodawaj komentarze dzięki czytelnej liście zdań.

Udostępnij jeden portal zgłaszania ticketów dla wszystkich użytkowników

Korzystaj z intuicyjnego w obsłudze portalu zarówno dla pracowników, jak i klientów.

Pozwól na wybór odpowiedniej usługi i śledź realizację zgłoszenia.

Publikuj powiadomienia i udostępniaj wiedzę, aby wzmocnić samodzielność pracowników.

Realizuj tickety zgodnie
z parametrami

Zdefiniuj czas na odpowiedź oraz rozwiązanie.

Wprowadź reguły realizacji i zamknięcia sprawy.

Ustal formę powiadomień i eskalacji.

Raportuj pracę całego zespołu

Uzyskaj pełny wgląd w wykonywane prace.

Wyciągaj wnioski i podejmuj strategiczne decyzje na podstawie bieżących danych.

SMART DESK to korzyści, które możesz zmierzyć

Skrócenie czasu

obsługi ticketów

Mniej ticketów

dzięki dopasowanym usługom

Niższe koszty

obsługi pojedyńczej sprawy

Wzrost satysfakcji

użytkowników i pracowników

Daj nam 1,5 miesiąca, a wdrożymy i uruchomimy w pełni funkcjonalny system zarządzania ticketami w Twojej firmie

Skontaktuj się z nami i sprawdź jak SMART DESK przyspieszy realizację ticketów w Twojej firmie