Uruchom JIRA SERVICE MANAGEMENT z Optimatis

Kompleksowo usprawnij procesy IT od ITSM, Agile i DEVOPS

Same licencje to nie wszystko, skorzystaj z doświadczenia Optimatis w kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, przenieś obsługę procesów w IT na wyższy poziom!

to system firmy Atlassian, który dzięki wsparciu wdrożeniowemu Optimatis przyśpiesza pracę działów IT nawet o 40%, a jednocześnie jest bardzo elastyczny i intuicyjny w obsłudze.

Oprogramowanie ITSM
+ doświadczenie Optimatis
= nowy wymiar efektywności IT

Samo oprogramowanie to nie wszystko. Aby je skutecznie wykorzysatać, konieczne jest przeprowadzenie odpowiedniego projektu wdrożeniowego. 

W Optimatis wiemy jak to zrobić, przeprowadziliśmy kilkadziesiąt wdrożeń Jiry Service Desk, poprzedniczki Jiry Service Management. 

Przyspiesz procesy rozwiązywania zgłoszeń

→ więcej

Utrzymuj pełną transperentność procesów

→ więcej

Zintegruj i wzmocnij współpracę Dev i Ops

→ więcej

Zobacz, jak w Optimatis wykorzystujemy
funkcje Jira Service Management

Przyspiesz procesy rozwiązywania zgłoszeń

Dostosuj Jira Service Management do poszczególnych obszarów Twojego działu IT, od rozwoju oprogramowania po obszary operacyjne. 

Dostarcz użytkownikom możliwość szybkiego zgłaszania wniosków i monitorowania ich statusu, nie tylko w IT, ale także w innych działach firmy jak HR czy zespole prawnym

Zapewnij szybki dostęp do informacji o posiadanym przez użytkowników sprzęcie i oprogramowaniu, dzięki integracji z Insight.

Utrzymuj pełną transparentność procesów

Zapewnij sobie pełną wiedzę o statusie realizowanych wniosków i przebiegu poszczególnych procesów. 

Monitoruj pracę poszczególnych działów, a nie tylko pojedynczych KPI. Otrzymał pełny obraz efektywności Twojego działu IT. 

Z łatwością twórz nowe raporty, wszędzie tam, gdzie będziesz potrzebować dostępu do szczegółowych informacji i danych. 

Zintegruj i wzmocnij współpracę Dev i Ops

Przyspiesz przepływ informacji pomiędzy działami rozwoju oprogramowania a zespołami operacyjnymi. 

Zapewnij im prace na wspólnej platformie w pełni wspierającej metodykę ITIL oraz koncepcję DEVOPS. 

 

Przenieś obługę klientów i współpracę między działami IT na wyższy poziom

Wykorzystaj doświadczenie Optimatis i wdróż procesy obsługi w pełni zgodne z ITIL. Korzystaj z bogatej biblioteki case study i zainspiruj się do podjęcia działań w Twojej firmie. 

Jira Service Management + Optimatis to gwarancja konkretnych rezultatów i wzrostu satysfakcji Twojego klienta wewnętrznego.

KONTAKT

Sprawdź, jaką zmianę może przejść Twój dział IT, stosując Jira Service Management!

Dowiedz się jak krok po kroku, wdrożyć Jira Service Management w Twoim dziale IT. Poznaj dziesiątki inspiracji z naszych dotychczasowych wdrożeń.