Uruchom JIRA SERVICE MANAGEMENT z Optimatis
Kompleksowo usprawnij procesy IT od ITSM, Agile i DEVOPS
Same licencje to nie wszystko, skorzystaj z doświadczenia Optimatis w kilkudziesięciu projektach wdrożeniowych, przenieś obsługę procesów w IT na wyższy poziom!
- Dział wsparcia IT w Twojej firmie nie nadąża z przyjmowaniem zgłoszeń?
- Proces komunikacji pomiędzy DEV a Operacjami IT wpływa na opóźnienie projektów?
- Brakuje Ci narzędzia, które całościowo obejmie zarządzanie procesami w dziale IT?

- przejrzysty portal klienta
- customizacja interfejsu
- mechanizmy automatyzacji
- wielokanałowa komunikacja z klientem
-
sugerowane odpowiedzi wyświetlane
w trakcie składania zgłoszenia
- wsparcie dla procesów DEVOPS i ITIL
- kolejkowanie zgłoszeń
- nadzorowanie realizacji SLA
- zaawansowane raportowanie
- połączenie z firmową bazą wiedzy Confluence
- wsparcie ITAM dzięki rozwiązaniem Insight
Oprogramowanie ITSM
+ doświadczenie Optimatis
= nowy wymiar efektywności IT
Samo oprogramowanie to nie wszystko. Aby je skutecznie wykorzysatać, konieczne jest przeprowadzenie odpowiedniego projektu wdrożeniowego.
W Optimatis wiemy jak to zrobić, przeprowadziliśmy kilkadziesiąt wdrożeń Jiry Service Desk, poprzedniczki Jiry Service Management.
Przyspiesz procesy rozwiązywania zgłoszeń
→ więcej
Utrzymuj pełną transperentność procesów
→ więcej
Zintegruj i wzmocnij współpracę Dev i Ops
→ więcej
Zobacz, jak w Optimatis wykorzystujemy
funkcje Jira Service Management
Przyspiesz procesy rozwiązywania zgłoszeń
Dostosuj Jira Service Management do poszczególnych obszarów Twojego działu IT, od rozwoju oprogramowania po obszary operacyjne.
Dostarcz użytkownikom możliwość szybkiego zgłaszania wniosków i monitorowania ich statusu, nie tylko w IT, ale także w innych działach firmy jak HR czy zespole prawnym
Zapewnij szybki dostęp do informacji o posiadanym przez użytkowników sprzęcie i oprogramowaniu, dzięki integracji z Insight.


Utrzymuj pełną transparentność procesów
Zapewnij sobie pełną wiedzę o statusie realizowanych wniosków i przebiegu poszczególnych procesów.
Monitoruj pracę poszczególnych działów, a nie tylko pojedynczych KPI. Otrzymał pełny obraz efektywności Twojego działu IT.
Z łatwością twórz nowe raporty, wszędzie tam, gdzie będziesz potrzebować dostępu do szczegółowych informacji i danych.
Zintegruj i wzmocnij współpracę Dev i Ops
Przyspiesz przepływ informacji pomiędzy działami rozwoju oprogramowania a zespołami operacyjnymi.
Zapewnij im prace na wspólnej platformie w pełni wspierającej metodykę ITIL oraz koncepcję DEVOPS.

Wykorzystaj doświadczenie Optimatis i wdróż procesy obsługi w pełni zgodne z ITIL. Korzystaj z bogatej biblioteki case study i zainspiruj się do podjęcia działań w Twojej firmie.
Jira Service Management + Optimatis to gwarancja konkretnych rezultatów i wzrostu satysfakcji Twojego klienta wewnętrznego.
Sprawdź, jaką zmianę może przejść Twój dział IT, stosując Jira Service Management!
Dowiedz się jak krok po kroku, wdrożyć Jira Service Management w Twoim dziale IT. Poznaj dziesiątki inspiracji z naszych dotychczasowych wdrożeń.