Blog Szukaj Szukaj Wybierz kategorie Nowoczesne IT Sprawdź ⟶ Narzędzia IT Sprawdź ⟶ Smart Office Sprawdź ⟶ Nowoczesne IT DevOps w organizacji: wyzwania, przeszkody i trendy ITSM w 2023 roku – trendy i wyzwania Ludzie w centrum cyfrowej transformacji System ticketowy – przyspiesz procesy help desk i zoptymalizuj ich koszty Trendy i przewidywania w ITSM na 2022 rok Jak zrealizować projekt usprawnienia procesów biznesowych z Jira Service Management? Na przykładzie wdrożeń Optimatis Sprawdź więcej Przeczytaj również Optymalizacja IT poprzez optymalizację procesów i kosztów IT Czytaj więcej » Efektywne IT – droga do biznesowego sukcesu Czytaj więcej » Sprawnie funkcjonujące IT – czyli jak sprostać wyzwaniom cyfrowej transformacji Czytaj więcej » Problem Management a Zwiększenie Efektywności Support Desk – CASE STUDY Czytaj więcej » Jak dziś przygotować dział IT na zmiany, które przyniesie jutro? pobierz e-book Optimatis Czytaj więcej » Dlaczego w Optimatis zwinnie korzystamy z ITIL 4? Czytaj więcej » Narzędzia IT Przeczytaj również Problem Management a Zwiększenie Efektywności Support Desk – CASE STUDY Czytaj więcej » ITSM na straży efektywnego IT Czytaj więcej » Korzyści z nowoczesnego zarządzania usługami IT Czytaj więcej » Zmodernizowane usługi IT bramą do cyfrowej transformacji biznesu Czytaj więcej » Monitoring IT – 10 korzyści dla firmy Czytaj więcej » Ekosystem Atlassian – narzędzia wsparcia ery transformacji cyfrowej Czytaj więcej » ITIL praktyczne użycie z wykorzystaniem produktów Atlassian Czytaj więcej » Połączenie Jira Service Management z Device24 zwiększa efektywność zespołów ITSM Czym jest 4me? Poznaj narzędzie, które pomoże rozwinąć Twój biznes Jak wybrać (lub zmienić) narzędzie ITSM w firmie? Service Desk – rozwiązywanie zgłoszeń, czy optymalne wsparcie dla biznesu? Jak bezpiecznie i efektywnie zarządzać chmurą? Nie tylko IT, czyli zarządzanie aktywami z Jira i Insight Sprawdź więcej Smart Office Jak dzięki Smart Office zwiększyć efektywność zespołu Jak biznes rozwija zarządzanie usługami dzięki działom IT? Zarządzanie usługami służy całej organizacji Pracownik to Twój najlepszy klient Sprawdź więcej Przeczytaj również Artur Sygnatowicz – Usługi oparte o wiedzę podstawą rozwoju nowoczesnych organizacji Czytaj więcej » 7 dobrych praktyk cyfryzacji back-office – Artur Sygnatowicz Czytaj więcej » Back-office – czyli przejrzysta komunikacja z działem wsparcia – Robert Gontkiewicz Czytaj więcej » Obniż koszty wdrożenia ITSM nawet o 80%, zwiększaj dostępność usług i automatyzuj zadania Skontaktuj się
Jak zrealizować projekt usprawnienia procesów biznesowych z Jira Service Management? Na przykładzie wdrożeń Optimatis
Jak dziś przygotować dział IT na zmiany, które przyniesie jutro? pobierz e-book Optimatis Czytaj więcej »