Jak wykorzystując Jirę SM przeprowadzić sprawny onboarding i offboarding pracownika
Onboarding i offboarding
To dwa kluczowe etapy na ścieżce zatrudnienia pracownika.
Źle przeprowadzone wprowadzenie do firmy i może skutkować mniejszym zaangażowaniem w pracę, zniechęceniem nowego pracownika z powodu wielu frustrujących sytuacji “bez dostępu” i z czasem może spowodować wyższą rotacją niezaklimatyzowanych pracowników.
Z kolei dzień rozstania się z pracownikiem jest uznawany za krytyczny moment firmie. Pomijając sam często trudny element pożegnania, trzeba pamiętać o zabezpieczeniu wszystkich danych oraz narzędzi, które są na stanie pracownika.
W Optimatis opracowaliśmy system usprawniający obie procedury! Sprawdziliśmy go u naszych klientów i wiemy, jak ułatwia im życie.
Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓
Dlaczego warto obejrzeć nagranie?
omawiamy proces onboardingu i prezentujemy go w Jirze
przedstawiamy nasz opracowany offboarding – jego główne elementy
przedstawiamy architekturę rozwiązania: ☑ jego główne elementy ☑ licencje i dodatki
Kto poprowadził webinar?
Manuela Junikowska
Specjalizuje się w automatyzacji procesów, z wykorzystaniem narzędzi skryptowych oraz integracji produktów Atlassian z zewnętrznymi serwisami. Posiada kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami pierwszej i drugiej linii wsparcia technicznego IT w Data Center oraz jako administrator produktów Atlassian – Jira i Confluence. Wiedzę praktyczną przekuwa w realizację rozwiązań, mających na celu usprawnienie działania procesów ITSM w przedsiębiorstwach. Dużo satysfakcji sprawia jej analizowanie wielowymiarowych zagadnień oraz implementacja rozwiązań. Absolwentka Wydziału Informatycznego Politechniki Poznańskiej. W wolnym czasie lubi wędrować po górach.
Marek Mlonka
Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.
Jak wykorzystując Jirę SM przeprowadzić sprawny onboarding i offboarding pracownika