System Ticketowy
JIRA SERVICE MANAGEMENT
Zapewnij skuteczny proces obsługi zgłoszeń i ticketów, trafiających od Twoich Klientów
Jira Service Management Jeden portal dla wszystkich Twoich Klientów
Stwórz jeden punkt kontaktu Klienta z Twoją organizacją. Zapewnij spójny proces obsługi przez różnie działy wewnętrzne od reklamacji, po sprzedaż i obsługę klienta.
- Ograniczasz koszty dzięki tej samej technologi w całej organizacji
- Szybko integrujesz przepływ pracy pomiędzy różnymi działami
- Masz pełną kontrolę nad raportowaniem jakości procesów
- Działy obsługi klienta w Twojej firmie ręcznie procesują trafiające do nich wnioski?
- Nie masz kontroli nad procesami i jasnego pomiaru ich efektywności?
- Klienci skarżą się na wolne tempo rozwiązywania spraw?
- przejrzysty portal klienta
- customizacja interfejsu
- mechanizmy automatyzacji zadań
- wielokanałowa komunikacja z klientem
-
sugerowane odpowiedzi wyświetlane
w trakcie składania zgłoszenia
- ankiety CSAT
- kolejkowanie zgłoszeń
- nadzorowanie realizacji SLA
- zaawansowane raportowanie
- połączenie z firmową bazą wiedzy
- integracja z innymi produktami
Zbuduj Skuteczny System Procesowania Zgłoszeń i Ticketów od Twoich Klientów
Od budowy jednego portalu klienta do zgłaszania wszystkich zleceń do całej organizacji, po automatyzację procesowania zgłoszeń i kompletne raportowanie jakości procesów. Dzięki Jira Service Management otrzymujesz wszystko, co jest niezbędne do zwiększenia jakości obsługi Klienta w Twojej firmie.
Jeden portal obsługi klienta
→ więcej
Pełna
widoczność pracy
→ więcej
Łączenie procesów
zespołów wsparcia
→ więcej
Zarządzanie zasobami firmy
→ więcej
Jira Service Management + Optimatis
I masz procesowanie zgłoszeń pod kontrolą
Zbuduj jeden portal obsługi klienta
Dostosuj Jira Service Management do swoich unikatowych potrzeb.
Zapewnij każdemu klientowi łatwy dostęp do Twojej organizacji, uzyskaj możliwość budowy wspólnego portalu obsługi klienta i zgłaszania wniosków.
Szybko zapewniaj doskonałą jakość obsługi — stosując jedno z najlepszych rozwiązań procesowania wniosków na rynku.
Pełna widoczność pracy zespołów wsparcia
Zapewnij sobie pełną wiedzę o statusie realizowanych wniosków i przebiegu poszczególnych procesów biznesowych.
Monitoruj pracę poszczególnych działów wsparcia, a nie tylko pojedynczych KPI. Otrzymaj pełny obraz efektywności poszczególnych zespołów i departamentów.
Z łatwością twórz nowe raporty, wszędzie tam, gdzie będziesz potrzebować dostępu do szczegółowych informacji i danych.
Połącz procesy zespołów wsparcia
Przyspiesz przepływ informacji pomiędzy poszczególnymi działami wsparcia. Zapewnij sprawną realizację wniosków i śledzenie całego procesu.
Zapewnij im prace na wspólnej platformie, dającej szybko wgląd w status prac całej organizacji
Zarządzaj dowolnymi zasobami firmy
Zapewnij zespołom realizującym procesy dostęp do dowolnych informacji o posiadanych przez klienta zasobach.
Niezależnie czy jest to flota samochodowa, budynki, umowy serwisowe, katalogi produktów i materiałów, masz szybki dostęp do tych danych w dowolnym kroku procesu.
Poznaj funkcje Jira Service Management,
które pokochają Twoje działy obsługi klienta
Baza rozwiązań procesowych Optimatis
Skorzystaj z doświadczenia Optimatis w kilkudziesięciu projektach rozwoju procesów obsługi klienta. Zainspiruj się przykładami wdrożeń.
Zbuduj skonsolidowaną bazę wiedzy
Wykorzystaj Confluence i zbuduj bazę wiedzy, zapewniającą klientom możliwość samoobsługi i zmniejszenia kosztów procesowania wniosków.
Mierz SLA i pilnuj kluczowych KPI
Zapewnij zespołom wsparcia możliwość mierzenia efektywności procesów, zgodności z przyjętym SLA oraz spełnienia kluczowych wskaźników KPI
Automatycznie badaj satysfakcję klientów
Wysyłaj zautomatyzowane ankiety badania opinii klientów, zaraz po wykonanym zleceniu. Analizuj wyniki i wyciągaj wnioski usprawniające proces.
Automatyzuj powtarzalne zadania
Skonfiguruj automatyzację poszczególnych zadań, tak aby Twoi pracownicy mogli skupić się na tych, które dostarczają największą wartość.
Raportuj dowolne dane z przebiegu procesów
Otrzymaj szybki dostęp do dowolnych raportów, dających Ci wgląd w przebieg procesów biznesowych. Monitoruj działania całej organizacji.
Dzięki Jira Service Management i doświadczeniu Optimatis przeprowadzisz cyfrową rewolucję w swojej organizacji.
Dział po dziale, obszar po obszarze, tydzień po tygodniu, zautomatyzujesz procesowanie wniosków, oszczędzisz koszty i zwiększysz satysfakcję pracowników!
Umów rozmowę
Zapraszam do umówienia 15 min spotkania.
Można szybko wybrać dogodny termin z kalendarza