Jak automatyzować procesy IT w firmie? Wykorzystaj JIRA Service Management!
Jesteś na początku swojej przygody z zarządzaniem zespołem IT? Chcesz usprawnić działania i postawić na procesy i ich automatyzacje? Chcesz wykorzystać do tego narzędzie IT? A może wiesz już, że chce wykorzystać do tego JIRA SM, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać?
Obejrzyj nagranie i poznaj:
→ najważniejsze funkcje, które mogą być automatyzowane i które pomogą Ci zwiększyć efektywność zespołu, nawet przy minimalnych zasobach
→ najczęściej wykorzystywane funkcje w Jira Service Management
→ jak wykorzystać JIRA SM w swojej firmie, aby poprawić jakość obsługi użytkowników i zwiększyć efektywność pracy zespołu.
Zapisz się TERAZ i poznasz najskuteczniejsze sposoby na automatyzację procesów IT w firmie dzięki Jira Service Management →
Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓
Dlaczego warto obejrzeć nagranie?
Jak skalować zarządzanie usługami IT za pomocą JIRA SM?
Jakie są najczęściej używane funkcje i automatyzacje w Jira Service Management?
Jakie korzyści przynosi wdrożenie Jira SM dla Twojego zespołu?
O jakie elementy musisz zadbać wykorzystując Jira SM w zarządzaniu procesami IT?
Jakie kroki trzeba podjąć, aby rozpocząć automatyzację procesów IT w swojej firmie?
Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka
Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Robert Gontkiewicz
Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak, aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.
Odkryj wszystkie możliwości Jiry Service Management