Jak automatyzować procesy IT w firmie? Wykorzystaj JIRA Service Management!

Jesteś na początku swojej przygody z zarządzaniem zespołem IT? Chcesz usprawnić działania i postawić na procesy i ich automatyzacje? Chcesz wykorzystać do tego narzędzie IT? A może wiesz już, że chce wykorzystać do tego JIRA SM, ale nie wiesz, jak się do tego zabrać?

Obejrzyj nagranie i poznaj: 
→ najważniejsze funkcje, które mogą być automatyzowane i które pomogą Ci zwiększyć efektywność zespołu, nawet przy minimalnych zasobach
→ najczęściej wykorzystywane funkcje w Jira Service Management
→  jak wykorzystać JIRA SM w swojej firmie, aby poprawić jakość obsługi użytkowników i zwiększyć efektywność pracy zespołu.

Zapisz się TERAZ i poznasz najskuteczniejsze sposoby na automatyzację procesów IT w firmie dzięki Jira Service Management →

Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓

Dlaczego warto obejrzeć nagranie?

Jak skalować zarządzanie usługami IT za pomocą JIRA SM?

Jakie są najczęściej używane funkcje i automatyzacje w Jira Service Management?

Jakie korzyści przynosi wdrożenie Jira SM dla Twojego zespołu?

O jakie elementy musisz zadbać wykorzystując Jira SM w zarządzaniu procesami IT?

Jakie kroki trzeba podjąć, aby rozpocząć automatyzację procesów IT w swojej firmie?

Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka

Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Robert Gontkiewicz

Wieloletni partner i coach managerów IT oraz pasjonat nowoczesnych rozwiązań w obszarze zarządzania. Umiejętnie łączy dwa odrębne światy: biznes i skomplikowane procesy informatyczne, tak, aby sprostać oczekiwaniom dynamicznie zmieniających się realiów biznesowych.

Odkryj wszystkie możliwości Jiry Service Management