Potencjał możliwości JIRA AUTOMATION
Używasz Jira Service Management jak listy to-do? Codziennie sprawdzasz i ręcznie odhaczasz powtarzalne zadania?
A przecież możesz je zautomatyzować! Dzięki temu:
- Zaoszczędzisz czas i poprawisz jakość swojej pracy i zespołu
- Zadania lub procesy będą działy się same
- Zwolnisz swoją głowę na nowe, ciekawe projekty
Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓
Dlaczego warto obejrzeć nagranie?
Jakie są zalety Jira Service Management.
Jakie typy zadań możesz zautomatyzować w Jira
Jak efektywnie wykorzystać moduł Jira Automation
Jak zintegrować Microsoft Teams z Jira
Jak automatycznie generować zestawienia zgłoszeń
Jak zautomatyzować proces onboardingu pracownika
Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka
Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Jakub Niepsuj
Posiada dużą wiedzę na temat produktów marki Atlassian, wdrażania ich do organizacji oraz migracji i integracji z pozostałymi elementami stosu technologicznego. W aplikacji JIRA projektuje i implementuje obszary IT oraz backoffice, ale także procesy finansowe zgodne z przepisami SOX oraz procesy obsługi kandydatów na pracowników zgodne z RODO.
Odkryj wszystkie możliwości Jiry Service Management