Potencjał możliwości JIRA AUTOMATION

Używasz Jira Service Management jak listy to-do? Codziennie sprawdzasz i ręcznie odhaczasz powtarzalne zadania?

A przecież możesz je zautomatyzować! Dzięki temu:

  • Zaoszczędzisz czas i poprawisz jakość swojej pracy i zespołu
  • Zadania lub procesy będą działy się same
  • Zwolnisz swoją głowę na nowe, ciekawe projekty
Skup się na tym, co ważne. Niech Jira Service Management zrobi za Ciebie resztę. Pokażemy Ci, jak możesz wykorzystać moduł Jira Automation do zautomatyzowania dowolnego zadania lub procesu jednym kliknięciem.
 
Obejrzyj nagranie i podnieś efektywność swojej pracy
już dziś!

Otrzymaj dostęp do pełnego nagrania ↓

Dlaczego warto obejrzeć nagranie?

Jakie są zalety Jira Service Management.

Jakie typy zadań możesz zautomatyzować w Jira

Jak efektywnie wykorzystać moduł Jira Automation

Jak zintegrować Microsoft Teams z Jira

Jak automatycznie generować zestawienia zgłoszeń

Jak zautomatyzować proces onboardingu pracownika

Kto poprowadził webinar?

Marek Mlonka

Dyrektor operacyjny oraz lider zespołu wdrażającego rozwiązania na bazie produktów Atlassiana w Optimatis. Architekt rozwiązań pragmatycznie podchodzący do wdrożeń narzędzi obszarach zarządzania usługami i procesów wsparcia nie tylko IT. Ma za sobą wiele złożonych projektów wdrożenia narzędzi ITSM czy doskonalenia organizacji IT.

Jakub Niepsuj

Posiada dużą wiedzę na temat produktów marki Atlassian, wdrażania ich do organizacji oraz migracji i integracji z pozostałymi elementami stosu technologicznego. W aplikacji JIRA projektuje i implementuje obszary IT oraz backoffice, ale także procesy finansowe zgodne z przepisami SOX oraz procesy obsługi kandydatów na pracowników zgodne z RODO.

Odkryj wszystkie możliwości Jiry Service Management